Litt kritikk og en del forslag

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
CecilieKverndokken
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Thu Apr 21, 2011 21:10
Location: Sotra

Litt kritikk og en del forslag

Post by CecilieKverndokken »

Hei:)
Veldig bra side, liker godt artiklene som står om alle karakterene og stedene.
Kunne tenkt meg at det ble skrevet om alle Aes Sedaiene også, laget en oversikt over absolutt alle sammen, kanskje med en liste på hver Ajah.
Også hadde det vært kjekt om teksten ble mer modernisert, virker som den ble skrevet etter at dere leste de første tre bøkene... Og greit å vite med f.eks med De Fortapte hva som skjer med dem, hvordan dør de og lign.
Kunne også laget en oversikt over alle Asha'man, grad og lignende. Kanskje en oversikt over tidligere falske Drager? Skjønner det at man vil ikke avsløre alle bøkene for folk, men kan være greit likevel.
Keep it up, og moderniser siden litt:) Nå kommer jo siste boken snart:) :D
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeg tror du er veldig velkommen til å sette i gang :P ;)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Hei Cecilie!

Mange gode forslag der, altså. Dessverre er det neppe nok aktivitet på forumet for tida til at en renovering kan finne sted. Men du er hjertelig velkommen til å skrive så mye du vil selv. Man vet aldri: Litt initiativ, så kanskje de gamle kostene gir deg en hånd? (Uten å være for sikker, så regner jeg med at de fleste artikler ble skrevet av Terje, Torbjørn og adminsa.)

Lykke til!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Jepp, det er bare å skrive artikler hvis du har lyst, så skal jeg sørge å få lagt dem ut. Det største hullet vi har er vel at vi ikke har anmeldelser av de siste bøkene :?
Post Reply