Hva driver dere med nå?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Asphyxiate
Sitter
Sitter

Post by Asphyxiate »

Titter innom nettsiden og forumet av og til, men det er jo så godt som dødt at det blir lengre og lengre for hver gang. I dag er jeg bare innom fordi jeg, som vanlig, utsetter å starte på jobbinga (retting av oppgaver).

Jobber forøvrig som lærer. Rart å tenke på at jeg var elev på vgs når jeg ble medlem av siden her, og nå jobber jeg som lærer på vgs! Føles så lenge siden (selv om jeg kom litt sent inn på forumet)
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Kikker innom ein gong eller to i halvåret, men sidan eg fall av lasset med bøkene rundt Crossroads ein gong for eit tiår sidan, så har jo aktiviteten min her vore deretter. :(
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Trodde jeg hadde svart (er forumet bugga?)

Kan se dårlig ut for aktiviteten på forumet hvis ikke det til slutt ender opp med en tv-serie

Selv er jeg i samme jobb og bor fortsatt i Oslo med Simen, men vi har begynt å se på hver vår leilighet nå. Eneste problemet er boligmarkedet som er ganske hett for tiden..
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Nå i semesterinnspurten fikk jeg plutselig en påminnelse om forumet, og det meldte seg et savn til den gangen det var yrende liv her. Jeg hadde glemt passordet mitt til brukeren her inne, og det var et prosjekt i seg selv å få i orden et nytt...

Har ikke fått somlet meg til å lese "A Memory og Light" ennå, da jeg har spart den til jeg har hatt tid til å lese om igjen et par tidligere bøker i serien. Må vel snart gå i gang med det. :P

Ellers er en fremdeles bosatt i "ingemannsland med jorder over alt, med Ski som nærmeste nabo, og en halvtime til Oslo", og jobber med å fullføre bacheloren i biologi, for å gå videre på en master. Kanskje det blir en mastergrad i skogfag?
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Siden sist har jeg flyttet inn hos Stefan midlertidig, men etter jul blir det nok endelig et boligkjøp på meg og :)
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Re:

Post by Loki »

Eivind wrote: Wed Jun 24, 2015 20:51 Kan se dårlig ut for aktiviteten på forumet hvis ikke det til slutt ender opp med en tv-serie
No kjem det jo ein, men spørst om det vaknar til livs her for det om ... :/
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Re: Hva driver dere med nå?

Post by Siri Sedai »

Pensjonist ...ok, ikke før til høsten, men har juksa litt. Jobber bare bittelitt, noe som har gått bra, da jeg p.g. covid-19 stort sett ikke har brukt penger på annet enn mat. På denne tida av året er det hage, drivhus og litt vedlikehold (maling) hus på programmet. Leser og spiller litt nettpoker (microinnsatser). Ser frem til tv. serien, og håoer den blir bra. Regner med litt gjenlesning av bøkene.
Post Reply