Utøya

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Utøya

Post by Siri Sedai »

Ord blir for små. Kondolerer til de som har mista venner og famile.

Her vil jeg spesielt sende en hilsen til et profilert medlem av dette forumet som jeg vet var der(fordi jeg kjendte igjen navnet på listen over overlevende). Men akkurat hva jeg skal si vet jeg ikke.
Håper det går bra med deg....og seff hvis det er andre også.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Dette er helt ubeskrivelig.

Alle tanker til de som er gått bort og alle som savner og har mistet noen, og de som har opplevd dette marerittet.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Helt tragisk. Rett og slett. Kondolerer for alle som var tilstede, samt pårørende.
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Denne terroraksjonen er en ufattelig tragedie og katastrofe for Norge. Den viser hvilken ondskap er iboende i enkelte forkvaklede mennesker, men den viser også en styrke og godhet mennesker kan fremkalle ved ekstreme krisesituasjoner. Mine dypeste tanker og kondolanser går til ofrene og deres pårørende, ja sågar hele den norske befolkningen fordi vi alle er rammet av denne grufulle hendelsen.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Demandred
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 19
Joined: Thu Jul 29, 2010 13:02
Location: harestua

Post by Demandred »

Helt uvirkelig. Ord holder ikke mål. Ofre og pårørende har min dypeste medfølelse. Hele Norges befolkning står samlet bak dere.
“He smiles too much, I cannot abide a man who smiles too much.”
- Perrin.
Insvims
Soldat
Soldat
Posts: 27
Joined: Tue Jul 05, 2005 16:37
Location: Oslo

Post by Insvims »

Et uvirkelig mareritt, og den dypeste tragedie. Ufattelig for normale mennesker.
Det er likevel godt å se at hele nasjonen samler seg, og svarer med fredelige virkemidler.
Post Reply