Hva leser du for tiden? II

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Vart lite lesing i haust, så er fyrst no ferdig med Clarke. Trur eg legg planane skissert sist på hylla og byrjar på The Knight av Gene Wolfe som ligg her og freistar i staden. :)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Etter å ha lest ferdig Steven Erikson
s Deadhouse Gates, har jeg lest Bram Stoker's Dracula og leser nå Towers of Midnight. Klarte ikke å vente til jeg var ferdig med gjenlesning av de andre bøkene.
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Loki wrote:Vart lite lesing i haust, så er fyrst no ferdig med Clarke. Trur eg legg planane skissert sist på hylla og byrjar på The Knight av Gene Wolfe som ligg her og freistar i staden. :)
Oi, morro! Gleder meg til å høre hva du synes :)

Jeg holder på med "Leviathan Wakes", som er skrevet av Daniel Abraham og M.L.N. Hanover (assistenten til GRRM) under pseudonymet, "James S. A. Corey". Innvikla greier. Uansett, nesten hundre sider er fortært, og så langt er dette en fin-fin rom-roman (må fornorske disse uttrykkene litt).
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Yawron
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Thu Sep 07, 2006 14:31
Location: Oslo

Post by Yawron »

Spart Terry Pratchetts siste Discworld til julen, så nå har har jeg tatt fatt på den.
Den siste jeg avsluttet var Adrian Tchaikovskys 3 bok i Shadows of the Apt serien.
"Once more the drama begins"

- Paul Muad'dib
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Lothair Mantelar wrote:
Loki wrote:Vart lite lesing i haust, så er fyrst no ferdig med Clarke. Trur eg legg planane skissert sist på hylla og byrjar på The Knight av Gene Wolfe som ligg her og freistar i staden. :)
Oi, morro! Gleder meg til å høre hva du synes :)
Har berre lese Book of the New Sun av Wolfe før, og dette er så langt nøyaktig det coveret lova - solid Wolfe-kvalitet, men i meir tilgjengeleg og lettfattleg form. Den byrjar rett nok tungt nok, men cirka to kapittel inn (når han møter Bold Bethod eller kva han no heiter) finn den rett fart og, eh, rytme (kva pokker seier ein for pace i historiesamanheng på norsk no igjen?) og no er eg heilt hekta. Har veldig lite tid til å lese for tida, så blir på det meste fire-fem sider kvar kveld før eg legg meg (;_;), men boka er så lokkande at den ligg og freistar heile tida likevel.

Clarke var forresten glitrande god, som alle for så vidt sa at ho var. Underleg struktur og (sukk) rytme - plottet byrjar eigentleg ikke for alvor før over halvveges gjennom romanen, og Den store finalen er dermed òg litt mindre enn ein liksom forventa (fordi den har så mykje mindre tid til å bygge seg opp enn den elles ville i ei tusensidersbok - eller kanskje eg berre er bortskjemt av Erikson) - men fantastisk prosa, glitrande karakterar, og solid verdsbygging. Kan på ingen måte klage over at boka var litt uortodoks i oppbygginga når resultatet blir så bra.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Etter at de slapp den første traileren til Hobbit-filmen som kommer neste år, tenkte jeg at boka ville være koselig julelesning. Og det er den jo.
Manbearpig
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Fikk nettopp subpress utgaven av Last Argument of Kings, så er på god fot med Abercrombie for tiden. Tror jeg giver meg løs på Best Served Cold etter Dance, siden jeg har den liggende uansett.

Pat ja. Leser bloggen hans, og har den lille søte barneboken hans (the adventures of the princess and mr whiffle), men har enda ikke surret meg til å skaffe meg bøkene hans enda. Er vel kanskje like greit. Han bruker vel ganske lang tid på å skrive uansett.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Jepp, same her (skjønt eg har ikkje lese barneboka hans heller). Håpar òg å finne tid til R. Scott Bakker snart ... Hugsar han, Rothfuss, Abercrombie og Scott Lynch var veldig mykje omtalt her på forumet for nokre år tilbake, og har jo ikkje akkurat angra på Abercrombie og spesielt Lynch, så ...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Morten
Oversetter
Oversetter
Posts: 402
Joined: Sat May 28, 2005 13:08
Contact:

Post by Morten »

Rothfuss kommer snart på norsk, oversatt av undertegnede, hvis noen skulle være interessert.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Morten - Wow, det er gledeleg! No kjem eg til å få dårleg samvit når eg les den på engelsk, burde jo støtte omsettinga. :(

Lothar - har ikkje lese ADwD enno, men det let då rimeleg positivt det du skriv der. Alle SoIaF-bøkene har då vore treige i fyrste halvdel. Likte ikkje Game of Thrones særleg før vel over tredjedelen inn i den, heller.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Morten
Oversetter
Oversetter
Posts: 402
Joined: Sat May 28, 2005 13:08
Contact:

Post by Morten »

Loki wrote:Morten - Wow, det er gledeleg! No kjem eg til å få dårleg samvit når eg les den på engelsk, burde jo støtte omsettinga. :(
Du får lese både på norsk og engelsk, da, så kan du sammenligne og sable ned oversettelsen min eller, forhåpentligvis, skamrose den. ;)
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Har jo fått med meg reklamen..så ja, kommer til å lese Rothfuss...på norsk!

Og at det er den beste oversetteren er helt greit :D
Morten
Oversetter
Oversetter
Posts: 402
Joined: Sat May 28, 2005 13:08
Contact:

Post by Morten »

Du verden, det var da pent sagt. :)
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

Post by gynter »

Morten wrote:Rothfuss kommer snart på norsk, oversatt av undertegnede, hvis noen skulle være interessert.
Vet du når den slippes på norsk?
Morten
Oversetter
Oversetter
Posts: 402
Joined: Sat May 28, 2005 13:08
Contact:

Post by Morten »

Litt usikkert om det blir før eller etter sommeren, tror jeg, men kan komme tilbake til saken når jeg vet det selv.
Post Reply