I den forbindelse har jeg vurdert om det kan være noen vits i å prøve å skrive sammendrag av hvert kapittel - hvert sammendrag vil i såfall variere fra kanskje 7 til 20 linjer, avhengig av hendelser og lengde.
Er det i såfall noe behov for noe sånt?
Jeg mener, jeg er temmelig sikker på at Wotmania allerede har en, og at det sikkert er andre nettsteder som også har det. Men noen norske finnes det vel ikke?
Men er det i det hele tatt behov for det? For de fleste som leser Tidshjulet kan jo engelsk?
Jeg står for øyeblikket litt på vippen, og lurer på om jeg gidder. For det første er det ikke sikkert jeg orker å gjennomføre det, og for det andre gidder jeg ikke hvis det bare er meg selv jeg skriver for.
Jeg hadde egentlig planlagt å ikke nevne dette før jeg var ferdig, men siden jeg nesten må vite om jeg har noe å gjøre med den når jeg er ferdig, før jeg begynner, spør jeg likevel. I tillegg kommer det jo at jeg er en lat fyr, og uten litt press fra andre er det ikke sikkert jeg kommer til å skrive sammendrag av mer enn de tre-fire første kapitlene...
Så, er det interesse?