(Hehehehehe
Juletråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

-
Damien Frost
- Sitter

Jo, skal jo bort fra Trondheim også da, så regner med det kan bli kjedelig. Utrolig kjedelig!!
Men skal ta igjen den tapte lesinga tenker jeg, skal komme meg gjennom FoH før neste semester!(Og kanskje enda lengre..
)
Skulle gjerne likt å ha en jobb, men det meste er nok tatt. Der jeg jobber på sommeren trenger de ikke folk nå, så da er jeg liksom like langt!
Skulle gjerne likt å ha en jobb, men det meste er nok tatt. Der jeg jobber på sommeren trenger de ikke folk nå, så da er jeg liksom like langt!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

D er jo noe himmla drit å kjøpe pakker til alle vennene, dersom d er mange av dem da!! Jeg og kompisene har gjort d slik at vi ikke kjøper noe vi, vi er kompiser selv om vi ikkje kjøper gaver!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Damien Frost
- Sitter

Julegaver er noe herk! Men det er jo selvsagt veldig morsomt å få de da!
Er endelig ferdig for i år, så det er godt. Men så lenge de man handler til faktisk ønsker seg noe i den rette prisklassen, går det jo greit. Blir litt værre da man få høre: "Vet ikke jeg, men du finner nok på noe morsomt!"... Hater den! 
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Vel - nå drar snart jeg hjemover. I morgen, for å si det som det er. Gleder meg til å våkne opp den 24. og krype ut i stua i nattdrakten og campe forran tvn og kikke på askepott hele morgenen... Etterhvert tenker jeg mamma og pappa begynner å hente ut gavene og legge dem under juletreet. Jeg husker ikke måltider på julaften - bare middagen mot kvelden. Da har det luktet godt av ribba i timesvis fra kjøkkenet, og endelig sitter vi samlet rundt bordet, pyntet og påstaset. Mmm...
Og så kommer etterhvert søndagen. Deilig rolig dag. Dersom det er fint vær går vi vel en tur ut. Skitur kanskje. Eller ut med småsøsken for å renne på akebrett. Det er bare så synd at vi har så få skikkelige bakker. Bakker, ja, men ingen hvor vi klarer å opparbeide skikkelig fart. Men tradisjon er tradisjon...
Og på mandagen er det venner. Tid for besøk. For min del - del 2 av julegavene i år. Har ikke tid til å gå innom folk før jul i og med at jeg kommer hjem så sent i år. Blir koselig å treffe gamle kjente igjen.
Så kommer tirsdagen, og jeg drar tilbake til Oslo for å konsentrere meg om eksamen i tre dager, og jobbe helga. Deretter er det eksamen delux i 7 dager. Hm... gleder meg til å være ferdig med eksamen! Da får jeg skikkelig ferie... Vel vel... Nok syting om det.
Denne posten er bare tanker i virrvarr.
Snakkes.
Og så kommer etterhvert søndagen. Deilig rolig dag. Dersom det er fint vær går vi vel en tur ut. Skitur kanskje. Eller ut med småsøsken for å renne på akebrett. Det er bare så synd at vi har så få skikkelige bakker. Bakker, ja, men ingen hvor vi klarer å opparbeide skikkelig fart. Men tradisjon er tradisjon...
Og på mandagen er det venner. Tid for besøk. For min del - del 2 av julegavene i år. Har ikke tid til å gå innom folk før jul i og med at jeg kommer hjem så sent i år. Blir koselig å treffe gamle kjente igjen.
Så kommer tirsdagen, og jeg drar tilbake til Oslo for å konsentrere meg om eksamen i tre dager, og jobbe helga. Deretter er det eksamen delux i 7 dager. Hm... gleder meg til å være ferdig med eksamen! Da får jeg skikkelig ferie... Vel vel... Nok syting om det.
Denne posten er bare tanker i virrvarr.
Snakkes.
Urban tilværelse