Faile wrote:
EDIT: det var post nr. 1000, og jeg blei amyrlin, værsåsnill å fiks det fort, vil ikke at ceres skal tro at jeg er ute etter rangen hennes.
takker! det siste jeg vil er at tårnet skal splittes pga meg.(hmm.. pussig situasjon: meg på den ene siden, som trygler om å få komme over igjen, og ceres på den andre, trolig med stine ved sin side, også en flokk med villstyringer og noviser som flyr rundt uten å vite hvor de skal, eller hva dette dreier seg som ettersom de ikke har vært aktive siden den dagen de skrev seg inn )
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
nei.. og det var greia da jeg gikk over 1000 poster. da ble jeg plutselig amyrlin jeg også ble heldigvis endra fort, før ceres rakk å erklære meg falsk amyrlin, og fått meg stillna...
Ja, men er ikke det å frata andre brukere sin rett til å være det og, hvis han/hun når over 1000 og mer poster? Det er jo ikke akkurat som om vi faktisk bor i WoT-verdenen som om vi liker å tro det.
jeg kunne vel ha insistert på å få beholde tittelen, men føler det blir feil. Amyrlin-tittelen bør alltid være hos den kvinnen på forumet som har flest poster.
Så det er en slags konkurranse om å ha flest poster for da innehar du den gjeveste rangen? Da er det ikke håp for oss andre gutta å nå Dragen hvis terje fortsetter i samme tempo.
Akira wrote:Så det er en slags konkurranse om å ha flest poster for da innehar du den gjeveste rangen?
Nei, det er ingen konkurranse om å ha flest poster - det viktigste er å ha poster som faktisk sier noe, og som bidrar til diskusjonen. Ikke å ha 3000 poster i Småprat...
Det er vel på grunn av dette at Admins har fjerna muligheten vår til enkelt å finne ut hvor mange poster vi har...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.