Bibelen2

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Post Reply
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Bibelen2

Post by Faile »

tja, er det noen her som har lest Bibelen2 av Are Kalvø? lurer på om jeg ikke skal ofre den tiden det tar å lese den. noen som har lest, som kan/ikke kan anbefale den?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Har lest den, ja, og kan absolutt anbefale den. Må tilstå at av det vesle eg har lest av Are sine bøker liker eg essayene og kåseriene hans hakket betre (alle som ikkje les på http://www.arekalvo.no burde seriøst vurdere å byrje), men det betyr ikkje at dei ikkje er gode. Og "Bibelen 2" har eit vannvittig godt konsept. Særleg er "Dette har skjedd så langt"-kapittelet (skjønt det var neppe det det heitte) i byrjinga der han oppsummerer "Bibelen 1" for oss herleg i denne boka.

Boka er eit vittig og rimeleg innsiktsfullt stykke samfunnskritikk kombinert med ein litt småkoseleg optimisme som lurer under all kynismen. Om eg hugsar rett. Kanskje gjer eg ikkje det. I så fall var heile boka drepende tragisk i sin kynisme. Men eg hugsar nok rett. Håpar eg.


Uansett, "Bibelen 2" er boka for alle som lurer på kva pokker'n som ville skje om Jesus dukka opp på Lørenskog.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Lenge siden jeg hat lest den, men såvidt jeg husker er den til å anbefale. Ikke tar det kort tid å lese den heller, siden den er satt med store typer, er rikelig illustrert (Mester Kverneland), og ikke er særlig tjukk.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Enig - absolutt verdt å lese, men jeg synes å huske at jeg synes det ble litt mye av det gode. Noen flere som hadde den følelsen? Men i alle fall! Den var bra! Også utrolig flott at den er på nynorsk, tykjer eg! :D
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

okei.. da får boka første prioritet når jeg har kommet litt uti theBWB, som datt ned i postkassa mi idag tidlig :D :D
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Ver dog forberedt på at den er litt merkeleg å lese samanlikna med den gjennomnsnittlege roman, ettersom den er satt saman som ei tenkt utklippsbok med avisartikler, e-postutskrifter, dagboksider, osv, i staden for å ha eit normalt lineært fortellingsoppsett.

Og forresten, det burde kanskje nemnest, den kan kanskje verke støtande på enkelte kristne på grunn av si noko uhøgtidelege (men slett ikkje disrespektfulle! - han er absolutt ikkje negativ i mine auge) handtering av Bibelen og Jesus. Men det skule ein ikkje tru var eit problem, kristne som har den oppfatninga vurderar vel neppe å lese ei bok kalla "Bibelen 2" i utgangspunktet... eller?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

vel, ettersom jeg ikke er kristen, så blir vel ikke det et stort problem.
og har vel ikke noe imot utklippsbøker heller, så jeg bare gleder meg til å lese jeg :D
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Så den er bra? Hadde tenkt å lese den engan, men da jeg fant ut den var på nynorsk fikk jeg litt noia! (Dette var da i den sidemålsperioden på skolen..) Men hater faktisk ikke nynorsk like mye nå som før da, så kanskje jeg skal vurdere saken på nytt!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Ja, det er en meget morsom bok som jeg absolutt vil anbefale deg. Løp og kjøp eller lån.
Post Reply