Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hehe, stoler du på meg Ceres? Nå ble jeg nesten litt rørt her! Men det kan vel ha noe med at jeg er Vokteren din, og du vet hva jeg føler det meste av tiden da! hehe
Har vi et Svart Tårrn? Og jeg er nest lederen? Tøft!
Da må jeg jo finne på noe som jeg kan komandere de andre til å gjøre da!
*tenke*
Har vi et Svart Tårrn? Og jeg er nest lederen? Tøft!
*tenke*
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
høres så alldeles ikke positivt ut...Terje wrote:Jeg tenkte mer på at Faile kunne være en marionette for Det Svarte Tårnet - jeg og Ashaman gir henne beskjed om hvordan hun skal styre.
Høres ikke det bra ut?
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Tatatata. Ikke glemme hierarkiet her nå, Ashaman. Det Svarte Tårnet Inc. er et datterselskap av Redd Verden & Co. Du er rett nok adm.dir. i førstnevnte foretak, men som styreformann og holder av aksjemajoriteten i begge, har jeg siste ord.Ashaman wrote:Har vi et Svart Tårrn? Og jeg er nest lederen? Tøft!
*tenke*
KoD
Du kan jo bli Mørkefrende, men jeg har aldri tatt deg for den typen, så jeg velger å stole på at du ikke går helt Mazrim Taim for meg her. 
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Tatatata. Ikke glemme hierarkiet her nå, Ashaman. Det Svarte Tårnet Inc. er et datterselskap av Redd Verden & Co. Du er rett nok adm.dir. i førstnevnte foretak, men som styreformann og holder av aksjemajoriteten i begge, har jeg siste ord.Ashaman wrote:Har vi et Svart Tårrn? Og jeg er nest lederen? Tøft!
*tenke*
KoD
Du kan jo bli Mørkefrende, men jeg har aldri tatt deg for den typen, så jeg velger å stole på at du ikke går helt Mazrim Taim for meg her.
Ingen - jeg gjentar - ingen! - kan redde verden uten meg! Og mine! Du er så aldeles ikke styreformann, og du har så visst ikke siste ord. Men du kan få lov til å dø.
Urban tilværelse
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Pokker. Visste det var noe jeg hadde glemt. Hvis det ikke var for at det stred så grasalt mot mine prinsipper, ville jag ha gått over til Skyggen. Men ikke engang full visshet om at døden venter meg kan få meg til å gå ut av Lyset.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Hvordan skal jeg kunne vite det?
Men for å si det slik - det skulle forundre meg stort om rangen fortsatt var meg verdig om omlag et halvt års tid (om sida er oppe så lenge da...)... Har planer om et liv uten bredbånn fra mindten av juni, og et liv helt uten nett - så og si - fra midten av august til desember...
Men for å si det slik - det skulle forundre meg stort om rangen fortsatt var meg verdig om omlag et halvt års tid (om sida er oppe så lenge da...)... Har planer om et liv uten bredbånn fra mindten av juni, og et liv helt uten nett - så og si - fra midten av august til desember...
Urban tilværelse