Er nettopp ferdig med den, og eg syntes det var ei bra bok. Var ganske mange element der som hadde klare likskapstrekk med Tolkien si verd, men det gjorde ikkje so mykje. Vurderer faktisk å lese den ein gong til, då eg ikkje har anna å lese på for tida...the black wind wrote:Er det noen som har lest Eragon syntes det var en fin bok (elsker drager)
Er det noen.....?
Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Har hørt at den er et kjedelig stykke kvasifilosofi, som virker som om den er skrevet for treåringer. Har riktignok ikke lest den selv, men kilden min er den personen jeg stoler mest på i hele verden når det kommer til bøker, så...Ceres wrote:Driver og leser Alkymisten for tiden. Noen som har lest den? Har ikke kommet helt inni den enda, men har hørt så utrolig mye bra om den. Håper den bli bra når alt kommer til alt!
Selv var jeg på biblioteket i byen her forrige uke, og der hadde de bokutsalg!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
"Dolfern"! XD
Har nettopp lese Goodkinds "Chainfire", er litt over halvveges i Pratchett og Gaimans "Good Omens", etter det blir det Feists "King of Foxes".
Har nettopp lese Goodkinds "Chainfire", er litt over halvveges i Pratchett og Gaimans "Good Omens", etter det blir det Feists "King of Foxes".
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Dolfern, ja. Som forhenværende nazist synes jeg at jeg har rett til å kalle ham det.
Og hva synes du om Chainfire? Har vært innom Outland nå, men de hadde den ikke. (Og nå har jeg uansett ikke råd til den, siden jeg den siste uka har kjøpt en 4-5 numre av Lucifer, et par Sandman spin-offer om Død, og første nummer av Books of Magic... og på toppen kommer en god del CDer... Bra det snart er studielåntid!
)
Og hva synes du om Chainfire? Har vært innom Outland nå, men de hadde den ikke. (Og nå har jeg uansett ikke råd til den, siden jeg den siste uka har kjøpt en 4-5 numre av Lucifer, et par Sandman spin-offer om Død, og første nummer av Books of Magic... og på toppen kommer en god del CDer... Bra det snart er studielåntid!
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Say WHAT?!Terje wrote:Dolfern, ja. Som forhenværende nazist synes jeg at jeg har rett til å kalle ham det.
Søttini kroner betalte eg for den på Outland.Og hva synes du om Chainfire? Har vært innom Outland nå, men de hadde den ikke. (Og nå har jeg uansett ikke råd til den,
Kva eg tykte om den: http://my.opera.com/Loki%20Aesir/blog/show.dml/133204 (for lat til å gjengi)
Mannen er gal! (Sjølv har eg kjøpt eit par Ultimate-utgivelser frå Marvel, to ulike svære Batman-paperbacks, Joss Whedons X-men-serie samt fire fantasypocketbøker der relativt nyleg...siden jeg den siste uka har kjøpt en 4-5 numre av Lucifer, et par Sandman spin-offer om Død, og første nummer av Books of Magic... og på toppen kommer en god del CDer... Bra det snart er studielåntid!)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hva synes du? (Hvis du har en utgave med etterordet hans, hvor han legger ut om sitt litteratursyn o.l., er det lesverdig.)incanus wrote:Er snart ferdig med Rosens navn av Umberto Eco.
Eh, dette var lenge siden....Say WHAT?!Dolfern, ja. Som forhenværende nazist synes jeg at jeg har rett til å kalle ham det.
Ikke at mannen ikke hadde noen poenger, men i dag er jeg vel mer pragmatisk sosialistautoritærianer enn nazist...
Tilbakemeldinger kommer; jeg må bare få tak i #5 av Lucifer. Det er jo umulig å oppdrive et eneste eksemplar!
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Dei har den på Outland Bergen.Terje wrote:Tilbakemeldinger kommer; jeg må bare få tak i #5 av Lucifer. Det er jo umulig å oppdrive et eneste eksemplar!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

And bloody much good that'll do me.Loki wrote:Dei har den på Outland Bergen.Terje wrote:Tilbakemeldinger kommer; jeg må bare få tak i #5 av Lucifer. Det er jo umulig å oppdrive et eneste eksemplar!
Vel, nazisme er i bunn og grunn rasisme, og jeg digger ikke helt rasisme. Vi kan ikke tillate oss å utelukke talentfulle, intelligente og flittige individer bare fordi de har "feil" hudfarge eller noe sånt tull. "It's what you do, not what you are, that matters", og alt det der...og hva fikk deg til å helomvende slik da?
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.