Jeg kjenner ingen lesber, så jeg vet ikke. Er så trangsynt at jeg ikke skjønner meg helt på lesber desverre.
men som du sier, er det selvsagt forskjell fra jente til jente, og fra gutt til gutt, men vi lever i en verden hvor grenser stadig krysses, så hvorfor ikke.
Hehe, sminke til dagligdags begrenses til maskara for min del. Får være grenser for forfengelighet og tid man skal bruke på falsk "skjønnhet." Litt mer når man skal ut, men ikke på langt nær det en vanlig gjennomsnittlig sørlandsk jente legger på. Huff...
Wrong. Sørlandsjenter er ekstremt fikserte på nettopp det feltet. Sorry. Spesielt i forhold til trøndere og østlendinger og vestlendinger og nordlendinger. Hehe...
oversminking kommer med holdningen... og det er ikke bare sørlandsjenter som har gått i den fella. ser det overalt. rånebærtene i kongsberg er stort sett det. (men de kommer jo under fjortis-kategorien da)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jeg får fryktelig mange kommentarer angående håret mitt. Har begynt å fått veldig langt, og da er det ikke positive tilbakemeldinger jeg får. Jeg hører til og med at jeg får flere og flere likhetstrekk med hippiene. Jeg ahr lang thår, bruker hippiespråk og har vært veldig fjern i det siste.
Langt hår kan være pent på gutter om det er velstelt, synes jeg, men det finnes ikke noe som er eklere enn gutter med langt, fett hår. Dersom det er innslag av bart og kviser i tillegg er det goodbye rimelig kjapt.