er et evig kaos i bokhylla mi Som resten av livet mitt.
Har alle 11 bøkene i Tor utgaver, paperback alle uten KoD. Orbit utgavene av Dragon Rebon og Shadow Rising i tillegg. Har også New Spring i hardcover og legends utgaven. Og BWB såklart. Tror ikke jeg mangler noe.
Nok en gang med fare for å bli bannlyst fra forumet. To av bøkene ligger under sengestolpen til min datter Velina. Hun er forkjølet å må ligge høyt med hode. Det er bare midlertidig altså.
Signatur:
Signaturen kan legges til i slutten på alle dine innlegg. Signaturer er bregrenset oppad til 255 tegn
er et evig kaos i bokhylla mi Som resten av livet mitt.
Har alle 11 bøkene i Tor utgaver, paperback alle uten KoD. Orbit utgavene av Dragon Rebon og Shadow Rising i tillegg. Har også New Spring i hardcover og legends utgaven. Og BWB såklart. Tror ikke jeg mangler noe.
Gøy å se at du også liker Koontz
Jeg har faktisk ikke lest mer enn én bok i WOT, men planlegger å lese alt. Jeg liker best Orbit-bøkene, men vurderte lenge hvorvidt jeg skulle kjøpe Orbit eller Tor Fantasy. Men som andre også sier, så er tegningene nokså dårlige på Tor-coverene.
Men en ting som irriterer meg hver gang jeg tar en titt bort i bokhyllen er at New Spring fra Orbit ikke helt matcher de andre Orbit-bøkene. Skulle vært helt lik design på alle sammen.
PS. har ikke digitalkamera, så får vente med bilde.