Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Velferdssamfunn indeed.Terje wrote:Var på Outland og Libris i dag, og blåste 1500kr på bøker, så jeg får vel komme i gang å lese litt av det jeg kjøper snart...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Det var det eg tenkte det var, difor kommentaren. Ikkje at eg er noko betre. Er i beit for ei bok eg treng til semesteroppgåva, så eg bestilte den på bokkilden. Den kosta 91 kroner. Så eg slengte på teikneseriar for 300. 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Er eg for rabiat fan når eg leste den posten tre gonger før hjernen min klarte oppfatte meir enn "Scrubs sesong 1"?Terje wrote:Heh, høres litt ut som det jeg nettopp gjorde. Skulle ha Miltons Aeropagitica til ei oppgave i politisk teori, og for å få gratis tilsendelse slengte jeg med Scrubs sesong 1.
Hm, har me diskutert "Scrubs" på MSN? Det aner meg nemleg at dette er ein utappa kjelde for meiningslaus fan-ranting me har snubla over, her...Terje wrote:Det er ikke mulig å være for stor fan av Scrubs. Gleder meg som en unge til forsendelsen kommer.![]()
Kjøpte nyleg sesong 1 sjølv, faktisk. Trur den hadde heile seks kommentarspor, og ein heil del sjåverdig ekstramateriale. Sesong 2 og 3 kjem på DVD no til sommaren om eg har skjønt det rett, trass i at eg trur eg har dei brent på DVD-R'er ein eller annan stad gleder eg meg vilt!
Yay, eg anar framtidig geekfest på MSN her. XD
Så, Cox, Ted eller Janitor? (Eller kanskje Kelso?)
Så, Cox, Ted eller Janitor? (Eller kanskje Kelso?)
Hm, usikker, men når eg la dei i handlekorga saman med sesong 1 oppdaga eg plutseleg at det stod at dei kom om "2-3 månadar" eller noko i den duren.Terje wrote:Og har ikke Scrubs sesong 2 og 3 kommet på DVD allerede? Syntes jeg så dem på amazon.com for ei lita stund sida. Men det kan ha vært uteksta, amerikanske utgaver...
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nå skal jeg innrømme at jeg egentlig ikke har sett Scrubs siden jeg gikk på videregående, da TV3 sendte serien, men slik jeg husker det er Janitor genial. Og det Cox-"sitatet" du har på non-bloggen din er ubeskrivelig konge.
Men jeg tror det må bli Cox, siden han vel er mer sentral i serien..?
(Hvis vi skal fortsette, skal vi flytte oss til Tv-serier-tråden?)
Men jeg tror det må bli Cox, siden han vel er mer sentral i serien..?
(Hvis vi skal fortsette, skal vi flytte oss til Tv-serier-tråden?)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ah, då blir det sesong 2-bestilling neste gong eg kjøper noko over nettet. 
Og ja, veit sesong 5 går no, to nye episodar i natt...
(Ulovleg nedlasting? Meg?
)
Og ja, veit sesong 5 går no, to nye episodar i natt...
(Ulovleg nedlasting? Meg?