Diskuter andre bøker dere leser
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren , Loki
hansito
Hengiven
Posts: 248 Joined: Thu Mar 16, 2006 18:33
Location: Øyer
Post
by hansito » Fri Mar 17, 2006 19:59
Artemis Fowl er en spennende bokserie som du bare MÅ lese en gang til.
Absolutt å anbefale.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Thu Mar 23, 2006 19:47
Satt på biblioteket i gymmen i dag (er ikke helt frisk) og hadde ikke noe å gjøre, så jeg begynnte å lese litt i Artemis Fowl. Men et spørsmål, er den "gule" boka nr. 1? (Sikkert forskjellige farger, men jeg snakker i alle fall om pocket bøkene)
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Thu Mar 23, 2006 19:51
1. Artemis Fowl
2. Artemis Fowl og Antarktismysteriet (eller noe sånt)
3. Artemis Fowl og Evighetskoden
4. Artemis Fowl-arkivet
5. Artemis Fowl og Opal- bedraget.
Og hvis det var samme versjon som min vil jeg tro du så på den første boka ja
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Thu Mar 23, 2006 19:59
Ok er det
der artemis og butler(?) prater med den fylliken og tar bilder av alle sidene i den lille boka eller noe sånn?
(jeg rakk ikke å komme så veldig langt
)
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 23, 2006 20:02
stemmer det veit du
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Morten
Oversetter
Posts: 402 Joined: Sat May 28, 2005 13:08
Contact:
Post
by Morten » Thu Mar 23, 2006 20:05
$multr1ng wrote: er den "gule" boka nr. 1?
Ja.
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Thu Mar 23, 2006 20:20
Ok takker. Var litt usikker i begynnelsen...
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Thu Mar 23, 2006 20:21
Les de bøkene fettring. Kjempegode bøker alle sammen. Selv om jeg ikke har lest Opal-bidraget har jeg forhåpninger til den.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Thu Mar 23, 2006 20:23
Hvorfor kaller du han fettring?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Thu Mar 23, 2006 20:24
smult=fett
Og sirkel ville blitt så tungvint.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Thu Mar 23, 2006 20:29
Sauegjeteren wrote: smult=fett
Og sirkel ville blitt så tungvint.
Veit jo at smult betyr fett, men hvorfor kaller du han det?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Thu Mar 23, 2006 20:29
Hva hvordan kan dere kalle meg noe slikt?
pass dere eller så frityrkoker jeg dere hele bunten!!!!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Thu Mar 23, 2006 20:30
Du begynte fettring. Med å ta det nicket. Og litt avveksling må da til
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Thu Mar 23, 2006 20:32
HA.. hvem syns navnet mitt er kult??
Og du da ullgjeter tosk:P
(For alle som tror dette er en alvorlig diskusjon så er det ikke det (i alle fall ikke fra min side))
Rambomons
Hengiven
Posts: 118 Joined: Wed Feb 15, 2006 22:28
Post
by Rambomons » Thu Mar 23, 2006 21:00
Har gått forbi disse bøkene uttallige ganger på biblioteket. For noen år siden var jeg ikke langt unna å låne første boka, men det ble det ikke noe av. Etter det har det egentlig ikke fristet å låne noen av disse bøkene. Vet ikke helt hvorfor.