Janitor er ubeskriveleg genial. På ekstramaterialet får ein vite at ettersom dei trudde dei kom til å bli kansellert etter kun ein sesong hadde dei planlagt å la Janitor vise seg å kun eksistere i JDs fantasi i siste episode, og difor interagerer han aldri med andre karakterar enn JD i fyrste sesong.Terje wrote:Nå skal jeg innrømme at jeg egentlig ikke har sett Scrubs siden jeg gikk på videregående, da TV3 sendte serien, men slik jeg husker det er Janitor genial.
Men Cox blir nok favoritten min. Han er så herleg kynisk og likevel så koseleg og snill innerst inne.
Hm, sikter du til den lange dialog-biten frå piloten som eg siterte? ^^ Er hauger av betre Cox-monologer, men det var den einaste eg både hugsa særleg av og fann ein fasit på på nettet så eg var sikker på at eg siterte den omtrent rett.Og det Cox-"sitatet" du har på non-bloggen din er ubeskrivelig konge.
Tja, joda, han er jo det, men at han er meir sentral er då ikkje grunn nok til å velge han som favoritt?Men jeg tror det må bli Cox, siden han vel er mer sentral i serien..?![]()
Ceres har tatt seg av det!(Hvis vi skal fortsette, skal vi flytte oss til Tv-serier-tråden?)