Tråden til alle som kom tilbake
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Tråden til alle som kom tilbake
mange brukere har gjennom tiden forsvunnet, for så å dukke opp igjen.
ofte ser jeg helt ukjente navn luske rundt her, og når jeg undersøker, så er de registrert en gang om sommeren.
sånne som f.eks. Akira og Stine, som kom tilbake etter så lang tid av, det må jo være en grunn.
noen som ønsker å forklare sitt lange fravær?
ofte ser jeg helt ukjente navn luske rundt her, og når jeg undersøker, så er de registrert en gang om sommeren.
sånne som f.eks. Akira og Stine, som kom tilbake etter så lang tid av, det må jo være en grunn.
noen som ønsker å forklare sitt lange fravær?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Jeg må innrømme at jeg falt helt ut av foruminteressen min i september en gang. Og derfor bare forsvant jeg, helt til jeg kom tilbake hit i midten av januar var det vel. Det gjaldt forsåvidt ikke bare dette forumet. Jeg har ingen forklaring på dette egentlig men.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
var egentlig bare opptatt med andre ting. innleggelser etc. litt vanskelig å kiombinere med å være aktiv på forum.
oppi alt styret livet mitt har vært i det siste glemte jeg helt at dette forumet eksisterte.. men så kom jeg plutselig over det igjen, og så.. tja, her er jeg.
oppi alt styret livet mitt har vært i det siste glemte jeg helt at dette forumet eksisterte.. men så kom jeg plutselig over det igjen, og så.. tja, her er jeg.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter