det helt i slutten.. tok jeg bare ikkeWolfbrother wrote:Du kan starte med å skrive "come on" før du kan la latteren komme.the black wind wrote:haha set i gang com on hehe du får meg til å leDu blir nok den neste til å smake på knyttneven min...
Og hadde ikke skadd å skrive Haha, istede for haha.
Men ikke la deg provosere jeg føler at jeg skulle ha skrevet et par sider till på engelsken min så nå føler jeg meg litt irritert.
Noe som ikke blir bedre når en person gjenntar "oki" 7 ganger.
Noe som bringer meg til å si; ta å banke han opp Black Wind.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
the black wind
- Hengiven

like a butterfly i fly
like a rock i fall
like a rock i fall
The black wind er faktisk jenteWolfbrother wrote:Noe som bringer meg til å si; ta å banke han opp Black Wind.
Var det Princess som hele tida svarte "oki"?
Last edited by aviendha on Fri Apr 07, 2006 22:23, edited 1 time in total.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg indikerte faktisk at Princess var gutt jaja
Og det var han som sa oki sikkert hundre ganger (som den overdriveren jeg er var det vel rundt 7-8 som jeg sa.)
Bra sakt suegjeter
Gå fra off topic, til off topic 
Og det var han som sa oki sikkert hundre ganger (som den overdriveren jeg er var det vel rundt 7-8 som jeg sa.)
Bra sakt suegjeter
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

"Oki" er den mest feminine måten jeg vet å si "ok" på...jeg er faktisk jente...Wolfbrother wrote:Jeg indikerte faktisk at Princess var gutt jaja![]()
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
forskjellsbehandling
er ikke noe problem egentlig, mer en fordel, for vi blir behandlet med mye lettere hånd fra alle kanter, enn menn blir. merker det på lærere ol.
også har vi jo kvinnekvoteringa da. ach.. som om vi vil ha jobber eller studieplasser vi ikke er kvalifiserte til.
EDIT: og værsåsnill å ikke spam bort denne. vil gjerne diskutere dette uten å bli forstyrret av uvesentlige ting
er ikke noe problem egentlig, mer en fordel, for vi blir behandlet med mye lettere hånd fra alle kanter, enn menn blir. merker det på lærere ol.
også har vi jo kvinnekvoteringa da. ach.. som om vi vil ha jobber eller studieplasser vi ikke er kvalifiserte til.
EDIT: og værsåsnill å ikke spam bort denne. vil gjerne diskutere dette uten å bli forstyrret av uvesentlige ting
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Flink pike!Faile wrote:forskjellsbehandling![]()
Jeg tror det er mange kvinner som gjerne tar imot ting de ikke fortjener. Slik som jeg ser det, er det feministene som kjemper frem ulike likestillingstiltak, men feministene vil ikke bruke dem, fordi de er diskriminerende. Så blir det kun de som gir faen og de dumme igjen som drar nytte av det.
Ellers blir jo jenter behandlet bedre flere plasser i samfunnet. Det har sikkert mye med at jenter er generelt sett høfligere og hyggeligere.
Kan for eksempel ta for oss lappen, er som kjent mye lettere for jenter å få sertifikatet. Er det bare fordi det er flest mannliges sensorer som lar seg blinde av pupper?
takke takkFlink pike!
er vel gjerne det som blir konsekvensen ja... og man mister fryktlig mange kvalifisterte mennesker. litt synd egentlig.Så blir det kun de som gir faen og de dumme igjen som drar nytte av det.
er jo sånn med negerkvotering i usa. mange hvite mennesker som er bedre kvalifisert enn negerene blir vraket fordi noen har satt ned et tall man må følge.
akkurat på egenskaper bør man jo kunne skille da. for det er vel det det går på. de beste får jobbene, studieplassene osv...Ellers blir jo jenter behandlet bedre flere plasser i samfunnet. Det har sikkert mye med at jenter er generelt sett høfligere og hyggeligere.
haha... kan jeg godt tro på. finnes så mye fikserte menn der ute atte...Kan for eksempel ta for oss lappen, er som kjent mye lettere for jenter å få sertifikatet. Er det bare fordi det er flest mannliges sensorer som lar seg blinde av pupper?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Mange jenter i klassen utnytter slikt bevist ja. I klassen er det flere som skryter
av at det er så lett for dem osv, siden de bare setter på sjarmen. Heldigvis er det ikke alltid slik.
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,
Studieplassen jentene vel fordi de har bedre karraktere enn guttene?
Hva mener du med at jentene får de beste jobbene? Det er jo slettes ikke tilfellet. Ihvertfall hvis vi definerer de beste jobbene etter lønn og sosial status.
Er det negerkvotering i USA? Det visste jeg ikke. Er generelt imot kvotering. Et dårlig virkemiddel som jeg tror bare skaper mer forkskjellsbehandling.
Hva mener du med at jentene får de beste jobbene? Det er jo slettes ikke tilfellet. Ihvertfall hvis vi definerer de beste jobbene etter lønn og sosial status.
Er det negerkvotering i USA? Det visste jeg ikke. Er generelt imot kvotering. Et dårlig virkemiddel som jeg tror bare skaper mer forkskjellsbehandling.
En fin ting å være fiksert på spør du meg.haha... kan jeg godt tro på. finnes så mye fikserte menn der ute atte...