Så nå blir noen sent hjem, og første man bestemmer hvem?
WoT-Robinson – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Vel - nå blir Perrin med i finalen, Egwene, Min og Thomas må desverre forlate øya.
(Som jeg har skerevet i wot-robinson RPG).
Og til dem som lurer - Soma er det latinske ordet for kroppen på et nevron, men brukes også om andre strukturer kallt kropp.
betyr tunge = lingua... Da tror jeg resten skulle være biff.
(Som jeg har skerevet i wot-robinson RPG).
Og til dem som lurer - Soma er det latinske ordet for kroppen på et nevron, men brukes også om andre strukturer kallt kropp.
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Vel - dersoom ingen andre melder seg, eller har noen veldig god ide for avlutninga av dette eventyret, så kan jeg godt skrive den?
Jeg mener vi bør avslutte med en real konkurranse der hver deltaker får sitt lag av medlemmer her fra forumet - akkurat som i semifinalen. Lagdelingen vil jeg gjøre enklere og mer inkluderende, og jeg foreslår at - siden vi snart er hundre og femti stykk! - hver deltaker får femti medlemmer. Medlemm 1-49 får spille "Mat," 50-99 får "Moiraine," og "Perrin" får deltaker 100 - 150.
Dette blir urettferdige lag ser jeg. Huff... I prinsippet var det en fin tanke, men lag en blir alt for sterkt i forhold til spesielt lag tre. Kanskje jeg skal tenke litt mer på lagdelinga? Eller kanskje lagene blir bedre dersom jeg flytter de tre adminene over til lag 3? Tanker? Noen?
Selve konkurransen vil være mer kompleks en tidligere. Er ikke helt sikker på hva jeg selv finner ut, men jeg skal jobbe litt med det, og så får jeg se hvordan det ender opp... Tar i mot innspill med takk!
Si din mening om dette! Viktig at det blir litt *fuzz* rundt dette. Trenger en god avslutning.
Jeg mener vi bør avslutte med en real konkurranse der hver deltaker får sitt lag av medlemmer her fra forumet - akkurat som i semifinalen. Lagdelingen vil jeg gjøre enklere og mer inkluderende, og jeg foreslår at - siden vi snart er hundre og femti stykk! - hver deltaker får femti medlemmer. Medlemm 1-49 får spille "Mat," 50-99 får "Moiraine," og "Perrin" får deltaker 100 - 150.
Dette blir urettferdige lag ser jeg. Huff... I prinsippet var det en fin tanke, men lag en blir alt for sterkt i forhold til spesielt lag tre. Kanskje jeg skal tenke litt mer på lagdelinga? Eller kanskje lagene blir bedre dersom jeg flytter de tre adminene over til lag 3? Tanker? Noen?
Selve konkurransen vil være mer kompleks en tidligere. Er ikke helt sikker på hva jeg selv finner ut, men jeg skal jobbe litt med det, og så får jeg se hvordan det ender opp... Tar i mot innspill med takk!
Si din mening om dette! Viktig at det blir litt *fuzz* rundt dette. Trenger en god avslutning.
Urban tilværelse
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Huff! Det er sant, Moiraine er jo ikke med lenger! Hmpf. Lang påskeferie! Sorry gjeter!
Dersom det ikke skal deles etter innmelding, har du noe annet forslag? Alfabetisk? Antall innlegg? (De 25 % med flest innlegg + de 25 % med færrest innlegg mot de imellom for eksempel?) Etter klikker? Etter mørkefrender/gode?
Dersom det ikke skal deles etter innmelding, har du noe annet forslag? Alfabetisk? Antall innlegg? (De 25 % med flest innlegg + de 25 % med færrest innlegg mot de imellom for eksempel?) Etter klikker? Etter mørkefrender/gode?
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hehe... jeg har tenkt litt på det nå... Og jeg er enig med at rebussene er oppbrukt. En avstemning blir vel for kjedelig, skal prøve å involvere folk litt mer enn som så... Lurer på om jeg skal lage en test med flere forskjellige spørsmål, noe fra flere tema. Ingen kan alt, så man må jo samarbeide litt. Men som sagt er jeg ikke sikker på hva jeg skal finne på enda. Forslag?
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Kanskje folk kan melde seg på? Sende meg en pm til hvilket lag de vil være på? (jeg kan korrigere litt etterpå kanskje?) Dersom dere vil være på lag med noen bestemte så kan dere si det også?
Lagene er Perrin og Mat.
Høres det greit ut?
Eller så kan vi jo ta oddetall mot partallsmedlemmer? hehe...
Lagene er Perrin og Mat.
Høres det greit ut?
Eller så kan vi jo ta oddetall mot partallsmedlemmer? hehe...
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter