Terje wrote:Inni meg sitter det et lite barn og gråter.
Huffda! Ikke meningen å skape uhygge på forumet!
Du får melde deg på wot-robinson, så blir du nok i bedre humør straks. Og så lover jeg at jeg skal skifte signatur igjen.
Jeg spøkte. Som sagt så likte jeg formuleringa veldig godt, selv om det var en utslitt banalitet av en uoriginal klisjé. Men, som min gode søster sier, det er ikke uten grunn at ting blir klisjéer. (=
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Inni meg sitter det et lite barn og gråter.
Huffda! Ikke meningen å skape uhygge på forumet!
Du får melde deg på wot-robinson, så blir du nok i bedre humør straks. Og så lover jeg at jeg skal skifte signatur igjen.
Jeg spøkte. Som sagt så likte jeg formuleringa veldig godt, selv om det var en utslitt banalitet av en uoriginal klisjé. Men, som min gode søster sier, det er ikke uten grunn at ting blir klisjéer. (=
Jepp. Men som sagt - et skifte kommer straks du entrer konkurransen, terje... *mase mase...*
EDIT: Da er Terje med, og jeg har skiftet signatur. Den er nok litt intern, men den er i aller høyeste grad en omtale av diverse tema på dette forumet.
Brukernavn: Moraine er jo en av de kuleste karakterene i bøkene Signatur: Måtte jo ha noe, og lette ivrig i bøkene en stund før jeg ga opp. Så hørte jeg noen si: Det vanskelige er en bagatell, det umulige er en utfordring. Det passet egentlig ganske bra, for jeg er en glasset-er-halvfult-person. Avatar:Var så innmari lei den jeg hadde, ville ha noe som rørte på seg Nå har jeg endelig funnet en del brukbare avatarer, så jeg kan bytte litt.