Nye innlegg?

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Nye innlegg?

Post by Ashaman »

Går d ann å legge inn en sånn blogg/lenke (eller hva det heter) sammen med de der det står "profil" "grupper" "søk" osv., som heter "Nye innlegg" som bare de som er registrerte får opp, og når man går inn på denne så er d en liste over de innleggene som har kommet siden sist man var logget på??

Dette finnest på andre forum, og d synest jeg er svært nyttige så man slipper å lete etter de nye innleggene!!!

(Litt rotete forklart, men bare spør visst dere ikke forstår!!)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Re: Nye innlegg?

Post by Stefan »

ashaman17 wrote:Går d ann å legge inn en sånn blogg/lenke (eller hva det heter) sammen med de der det står "profil" "grupper" "søk" osv., som heter "Nye innlegg" som bare de som er registrerte får opp, og når man går inn på denne så er d en liste over de innleggene som har kommet siden sist man var logget på??

Dette finnest på andre forum, og d synest jeg er svært nyttige så man slipper å lete etter de nye innleggene!!!

(Litt rotete forklart, men bare spør visst dere ikke forstår!!)
Nei, dette tviler jeg på at vi vil ha, men nå er det jo slik at nye innlegg lyser gult på forsiden da... Hvis man er innlogget.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

har aldri sett noe stort behov for en slik liste. synes bare det ser rotete ut.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Dette har vi allerede, og jeg er enig med deg i at det kan være nyttig noen ganger. Du finner linken over 'Siste innlegg' kolonnen.
Post Reply