Nye knapper
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Nye knapper
Har nå endret fargene på alle knappene og ikonene slik at de passer de fargene vi bruker. Hvis dere ser noe feil eller noe som burde endres, så setter jeg pris på om dere sier ifra. De animerte knappene er ikke endret, men kommer snart. Forumet er forøvrig blitt oppdatert til nyeste versjon.
Last edited by Eivind on Sat Aug 20, 2005 16:09, edited 1 time in total.
unskyld, men du har glemt å skifte farge på knappene på ''stikk'' sidene(slik som Generelt og Off-topic sidene) de knappene helt nederst på siden som hviser hva de forskjellige symbolene betyr, eller skal disse ha samme farge som før??
Er d forresten en forklaring på hvorfor d av og til ikke blir hvist hva som er nye innlegg og ikke, når man har logget på?? blir ikke dette hvist dersom man har hvert avlogget over lengre tid, eller har d med min data å gjøre(som snart skal byttes ut)???
Er d forresten en forklaring på hvorfor d av og til ikke blir hvist hva som er nye innlegg og ikke, når man har logget på?? blir ikke dette hvist dersom man har hvert avlogget over lengre tid, eller har d med min data å gjøre(som snart skal byttes ut)???
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere