Nye knapper

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Nye knapper

Post by Eivind »

Har nå endret fargene på alle knappene og ikonene slik at de passer de fargene vi bruker. Hvis dere ser noe feil eller noe som burde endres, så setter jeg pris på om dere sier ifra. De animerte knappene er ikke endret, men kommer snart. Forumet er forøvrig blitt oppdatert til nyeste versjon.
Last edited by Eivind on Sat Aug 20, 2005 16:09, edited 1 time in total.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Da har jeg lagd de to siste knappene. De er ikke helt perfekte, siden jeg ikke hadde tilgang til psd fila som de var lagd fra. Nå mangler bare knappen for å slette innlegg, men den ser ikke dere uansett :p
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

unskyld, men du har glemt å skifte farge på knappene på ''stikk'' sidene(slik som Generelt og Off-topic sidene) de knappene helt nederst på siden som hviser hva de forskjellige symbolene betyr, eller skal disse ha samme farge som før??

Er d forresten en forklaring på hvorfor d av og til ikke blir hvist hva som er nye innlegg og ikke, når man har logget på?? blir ikke dette hvist dersom man har hvert avlogget over lengre tid, eller har d med min data å gjøre(som snart skal byttes ut)???
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Har du prøvd å ta en refresh? Jeg måtte gjøre det for å få dem frem, og også nå, når AIM knappen så gammel ut på deg. Dette med bildene har ihvertfall ikke noe med at nye innlegg ikke alltid vises, det har nok noe med cookies å gjøre.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Nå har knappene rett farge, men d er sikkert fordi jeg har kjøpt ny data med XP, ikke W98!! Syrry feilen, d var nokk den gamle datan min!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Post Reply