Jeg tror vi er inne på en liten blindvei, jenter vil aldri diskutere vekt.
Jeg fant et finfint tema.
argh. skal ikke ro meg ut i noen forsvarstale. sier:
slik jeg får inntrykk av dem i bøkene i alle fall.
kJetil sier:
Jeg tror Sammael har størst tiss..
var det ikke han som alltid var nest best da?
kJetil sier:
hehe
da må jo LTT være hakket over..
kJetil sier:
jo, nest størst etter Rand da
hehe
Hvem av de mannlige karrakterene i bøkene har størst tiss?
Bael er jo den høyeste mannen i serien, men jeg tror Aieler har små peniser (jada Ceres, skreiv tiss for at ikke posten skulle bli slettet av admins med ei gang) tror den størkner og krymper i tørka. Rand derimot har vokst opp med gode gener, en annen plass, så han er potensiell.
Videre tror jeg også Lan kan være stor, ser for meg at The Blight dreper de svake, og de med små peniser.
Galad tror jeg er liten, inavl vettu.
Perrin tror jeg også er liten, er en grunn til at han er så sjenert.
Nja, Perrin er nok ikke så stor nei. Han er jo tross alt så stor ellers at alt annet blekner ved siden av . Og jeg bare føler på meg at Galad er liten. Han virker så pinglete av seg. Sannsynligvis bare min mening selvfølgelig. Men Gawyn har jeg tro på. Han er nok hvertfall litt større. Så jeg står også igjen med Rand og Lan. Og bittelitt foran ligger Lan.
Penis er det medisinske ordet, og må derfor brukes for at en presis forståelse av fenomenet skal oppnås. (Ikke lenge siden jeg hørte Trond Viggo prate litt om dette...)
mht til den spoileren som blei fjerna her Kjetil. kan jo hende han syntes det var lite konstruktivt å diskutere penisstørrelsen til andre menn. er ikke alle som trenger å sammenligne for å få god selvtillit ser du
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Faile wrote:mht til den spoileren som blei fjerna her Kjetil. kan jo hende han syntes det var lite konstruktivt å diskutere penisstørrelsen til andre menn. er ikke alle som trenger å sammenligne for å få god selvtillit ser du