Brukernavn, signaturer, avatarer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

stefan_hoy wrote:Må si meg godt fornøyd med resultatet og håper dette sparker igang egenproduserte avatarer hos andre i forumet
Haha, du kan drømme du.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Må si meg godt fornøyd med resultatet og håper dette sparker igang egenproduserte avatarer hos andre i forumet.
Min er egenprodusert.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Kjetil wrote:Min er egenprodusert.
Har du evig rett i. Hill
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

stefan_hoy wrote:
Kjetil wrote:Min er egenprodusert.
Har du evig rett i. Hill
Men det som er på den er vel ikke egenprodusert, Kjetil? :lol:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Har du ikke eh, hørt om ødipus?

Men joa, er vel til en viss grad egenprodusert, er jo ansvarlig for mitt eget utseendet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Jeg har lagt merke til at dere ta'verener (admin.) ikke skifter signatur. Er det fordi de er peramanente, eller fordi dere ikke gidder?

Hvis dere skulle like å skifte så hvorfor ikke bruke denne signaturen:

How many ta'veren does it take to change a light bulb?
One. He just holds the bulb in the air and waits for the world to revolve around him.

Bare et forslag...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

LM wrote:Jeg har lagt merke til at dere ta'verener (admin.) ikke skifter signatur. Er det fordi de er peramanente, eller fordi dere ikke gidder?
Noen liker rett og slett å ha de samme siggene ei stund også. Og på denne måten blir de lettere å kjenne igjen også, som "klipper", uforandlige og alt det der. Og forslag til signatur er sjelden vellykket her. Jeg har prøvd jeg også, uten alt for store resultater. :P
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Beklager på forhånd at dette er off-topic, men jeg ville satt pris på det om dere ikke forkorter navnet mitt til LM. Det betyr på min sjargong Left Midfield, noe jeg er sterkt imot (midtstopper speaking :D)

Hvis navnet er langt så skriv noe kult som: Lothair M, Deres Eksellense, Oh Mighty Illuminated, men ikke LM. Er dette greit? :wink:
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Saugjeteren wrote: Noen liker rett og slett å ha de samme siggene ei stund også. Og på denne måten blir de lettere å kjenne igjen også, som "klipper", uforandlige og alt det der. Og forslag til signatur er sjelden vellykket her. Jeg har prøvd jeg også, uten alt for store resultater.
Men det er vel lov å prøve seg? :D
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Han-hvis-navn-ikke-gidder-nevnes wrote:Hvis navnet er langt så skriv noe kult som: Lothair M, Deres Eksellense, Oh Mighty Illuminated, men ikke LM. Er dette greit?
Nja, egentlig ikke. Men Oh Mighty Illuminated er jo mye kortere og lettvintere enn Lothair Mantelar så det så.

Så, du klarte ikke henge deg opp i mer enn at jeg skrev navnet ditt som LM? Ikke noe å spinne videre på med fugleinfluensa?
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Enig med hyrden, LM er en grei forkortelse på deg Lothair Mantelar. Alt for langt navn. En annen mulighet er jo Lotie. :)
Urban tilværelse
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Jeg syn sLotie var mye kulere enn LM... Det ville jeg gått for Lotie :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ny signatur:

I cannot be held responsible for the words coming out of my mouth.

Sitat fra Jackie i That 70s Show.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Shallis wrote:Jeg syn sLotie var mye kulere enn LM... Det ville jeg gått for Lotie
Bare drep meg nå. Forkorter dere navnet mitt til Lotie så lover jeg det blir hevn! :evil:

Kall meg LM, da. Eller kanskje Monty... :D
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Lotie, Lotie, Lotie :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Post Reply