Man mobber ikke Mantelar!
Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Bare pass deg, Shallis. I have an entire army og Whitecloaks at my desposal and I'm ready to unleash it upon your sorry, wilder ass!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg håper du er bedre til å lyve i virkeligheten, Shallis.Shallis wrote:
Men jeg syns faktisk at Lotie var dritkult
Kanskje jeg skal gjøre "Man mobber ikke Mantelar" til min nye sigg..?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Lotie er up for grabs. Ellers er vel Sala, Søta, (SuraShallis wrote:Lyve? Jeg lyver (nesten) aldri![]()
Ting blir mye kulere når man snakker sant, hvertfall når ingen tror deg uansett![]()
Men jeg har tro på ærlighet![]()
Skulle ønske jeg kunne få sånn søtt *klengenavn*Så det så!
Lotie? Så søtt. Men Shallis er jo egentlig ganske kort fra før av, så det er vanskelig å finne noe kallenavn.
Valgte Lieungh fordi det er det jeg heter (ikke fornavn), og det er det jeg heter mange andre steder også (Natse Tolkieno osv). Greit og nøytralt navn.
Signaturen er bare der fordi jeg liksom måtte skrive noe.
Avataren er av Lenore (the cute little dead girl) for de som ikke visste det, og det er rett og slett et tøft bilde.
Tralala...
Valgte Lieungh fordi det er det jeg heter (ikke fornavn), og det er det jeg heter mange andre steder også (Natse Tolkieno osv). Greit og nøytralt navn.
Signaturen er bare der fordi jeg liksom måtte skrive noe.
Avataren er av Lenore (the cute little dead girl) for de som ikke visste det, og det er rett og slett et tøft bilde.
Tralala...
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Ny sigg, “I was never intending to interrupt the situation you are currently in, but there is this little problem; that- no the other one, yes that one- is my wife!”
Syntes then var litt underholdene.
Syntes then var litt underholdene.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
the black wind
- Hengiven