Den store musikksjanger-avstemningen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Alle har jo fordommer uansett om de vil eller ikke. Det er naturlig. Men med mindre det er et livsmotto kan man jo prøve å se på folk uten å bestemme seg for om man liker vedkommende eller ikke basert på førsteinntrykk.
Må si jeg har fordommer mot folk som hører på køntri og trance. Og greier. Og Britney Spears, selvfølgelig.
Må si jeg har fordommer mot folk som hører på køntri og trance. Og greier. Og Britney Spears, selvfølgelig.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Må si meg ganske enig der.. Syns trance er utrolig irriterende å høre på faktisk.Nynaeve wrote:Men det er vel ingen som bare hører på trance? Jeg synes all trance-musikk høres rimelig lik ut.
Stemte forresten rock. Det er ingenting som kan måle seg med skikkelig bra rock!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Thomdril wrote:Må si meg ganske enig der.. Syns trance er utrolig irriterende å høre på faktisk.Nynaeve wrote:Men det er vel ingen som bare hører på trance? Jeg synes all trance-musikk høres rimelig lik ut.
Stemte forresten rock. Det er ingenting som kan måle seg med skikkelig bra rock!
Gutten sin, det
Min signatur er sterkere enn din signatur!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Jeg ser ikke resultatet før jeg stemmer likevel.
Men: Bare for å gi dere litt totalt uinteressant lesning kan jeg vel si min ærlige mening om sjangrene som er listet opp her. Eller? Næh. Orker ikke nå, får se om jeg tar det senere en gang. Dere skal også få si hva dere mener om det forskjellige
Men: Bare for å gi dere litt totalt uinteressant lesning kan jeg vel si min ærlige mening om sjangrene som er listet opp her. Eller? Næh. Orker ikke nå, får se om jeg tar det senere en gang. Dere skal også få si hva dere mener om det forskjellige
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.

