Det har jeg, ahh...husker den tida, det var da livets problemer besto av kviser, damer og bli ferska av mor for å smugrøyke...vent litt!! Det er jo sånn forsatt, pokker, ting forandrer seg aldri, alt er forbannet illusjon iscenesatt av vår egen fantasi...nå tar jeg meg en røyk...mutter`n og fatter`n har lagt seg...hysj!!
Jeg har ikke vært i den perioden enda jeg heller.
Jeg har en annen slags fjortis-periode
Jeg fniser av alt mulig og tuller og tøyser, og er heelt gal. Å Søte Liv
Shallis wrote:Jeg har ikke vært i den perioden enda jeg heller.
Og du inntar ikke hallusinogene stoffer av noe som helst slag?
Tro meg, fjortiser trenger ikke slike stoffer, det kan min søster og hennes venninner bekrefte.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Nej hva skal man vel med det? Har det sikkert mye bedre uten Hehe. Det er fjortis, ja jeg vet det. Men det er innmari gøy også
Hehe, er litt fjortis jeg også noen ganger. Har aldri vært fjortis og tviler på at jeg kommer til å bli det, men det er jo litt gøy å slippe seg løs og være teit også. Ellers står man jo bare helt alene utenfor og ser på at alle andre er teite.
Det er vanskelig å være tenåring i det hele tatt. Hvis du sitter rett i ryggen og er høflig mener folk du er "wannabe voksen" og liker du ennå å tulle er du barnslig.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde