Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

På min skole drar pøblene ned buksa på jentene.
Nå går alle jentene med dongry-bukse
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Og Kjetils puppekommentar igjen: Såvidt jeg har skjønt har du hatt fast følge ei stund? Skulle da tro du viste litt mer enn det du fikk inn med morsmelka da.
Hehe, førte den på for å virke dydig, var selvsagt sludder :)

Jeg elsker jenter, jenter er den 3dje beste tingen evulusjonen førte med seg, rett etter meg og fotball.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Altså, når man først snakker om gutter og klåing og slikt..
Er det da positivt når mannlige klassekamerater begynner å snakke babyspråk til en?
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Nå vet jeg da at jeg ikke er kvinne, men det går vel ann for gutter å legge ut, ja ikke akkurat problemer, men spørsmål her også. Håper jeg da :D

Hvis man er forelsket i noen, hvordan burde man går fram, hvordan vet man at dette er den ene som passer for deg?

Jeg selv er ikke akkurat forelsket, men har kommet i kontakt med en meget hyggelig jente, hun digger faktisk metal istedenfor trance

Er det noen som har noen erfaringer de kan dele med meg?

Jeg sikter spesielt til jenter, de er trolig eksperter på dette området, men det kan jo hende at jeg tar feil...
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ikke vær for ivrig, ta deg god tid, og skaff store biceps!

(ta den siste med en klype salt.)
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Kjetil wrote:Ikke vær for ivrig, ta deg god tid, og skaff store biceps!

Skaffe større biceps med salt? Det må være en hittil (relativt) ukjent treningsmetode.
Azumiel wrote:Nå vet jeg da at jeg ikke er kvinne, men det går vel ann for gutter å legge ut, ja ikke akkurat problemer, men spørsmål her også. Håper jeg da
Kjæreste kan være ett kvinnelig problem. Av ymse art.

Men som Kjetil sa, ta deg tid.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ja, du sover i et saltkar hver kveld, funker fett som fjell, men ellers er jeg flinkest til å få jenter til å ikke like meg. Så jeg er nok ikke den rette å spørre.
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

:P

Som folka sier, ta deg tid.
Og det kan sikkert være lurt å bli venner først, ikke be henne med på kino med en gang :P

Og prøv å legge merke til hvordan hun reagerer på evt. flørting...

Så skal det nok gå fint. Hvis dere passer sammen og liker hverandre, så vil nok ting mer eller mindre bare falle på plass sånn litt etterhvert.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Kjetil wrote:Ikke vær for ivrig, ta deg god tid, og skaff store biceps!

hvorfor en klype salt på den siste kjetil? hadde funka på meg :P

nytt problem: fjernforhold.

en kamerat av meg ble nettopp sammen med ei jente som han kun får sett ca en gang i måneden eller deromkring. kan slikt fungere i lengden, eller kommer man i et slikt forhold til å miste kontakten etterhvert?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Joa, på deg ja :p

Anngående langdistanseforhold har jeg ingen tro på det, slikt funker ikke.
Mange sier at det kan funke hvis begge vil være sammen veldig gjerne, men da må de også være glad nok i hverandre til å gi faen i det som holder dem borte fra hverandre.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

mhm, samme syn har jeg på saken.

og jo lenger man er borte fra hverandre, desto mindre vil man huske, og tilslutt går man lei av å vente.

noen her som har erfaringer på dette feltet? selv har jeg ikke vært borte i noe slikt.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Jeg har en venninne, som bor i Oslo, som har en kjæreste som bor i Bergen. De har vært sammen i syv månder nå, og de har hatt det veldig fint. De ser hverandre ca to ganger i måneden.

De holder på å slå opp nå da, men det er fordi hun er lei av å ha kjæreste generelt, hverken på grunn av han eller avstanden.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Shallis wrote:Jeg har en venninne, som bor i Oslo, som har en kjæreste som bor i Bergen. De har vært sammen i syv månder nå, og de har hatt det veldig fint. De ser hverandre ca to ganger i måneden.

De holder på å slå opp nå da, men det er fordi hun er lei av å ha kjæreste generelt, hverken på grunn av han eller avstanden.
Og du tror ikke kjæreste-leiheten kan ha noe med at det koster å ta vare på ett slik forhold?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Babu
Trollok
Trollok

Post by Babu »

Shallis wrote:Jeg har en venninne, som bor i Oslo, som har en kjæreste som bor i Bergen. De har vært sammen i syv månder nå, og de har hatt det veldig fint. De ser hverandre ca to ganger i måneden.

Oi, så bra at de greide å holde kontakten da, slike forhold må være vanskelige. Beundrer dem som får det til
babubabu
Ajah!
Hengiven
Hengiven

Post by Ajah! »

Tidligere har det vært snakket om BMI og spiseforstyrrelser o.l., og denne Stine nevnte at 17,5 var grensen for å bli innlagt, og noe slikt. Jeg har visstnok 17,8 i BMI. Er det normalt å ha så høy forbrenning at man forsetter å være radmager uansett hvor mye man spiser? (jeg er 1,85 m høy)
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Locked