Teite/morsomme saker fra skoledagen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Nynaeve Sedai
- Mørkefrende

Grunnen til at jeg tenkte på frøken Trunchbull var at jeg var sikker på at hun en gang hadde hengt en gutt ut av vinduet etter beina.. Men etter litt blaing i Matilda fant jeg ut at hun hadde kastet ham ut i steden.stefan_hoy wrote:Hvem er det? Hu med sopelimet i HP?Moghedien wrote:Den mannlige versjonen av frøken Trunchbull?stefan_hoy wrote: En gymlærer på naboskolen vår hadde et uregjerelig lynne, bl.a. hengte han en frekk elev ut av vinduet i tredje etasje etter beina til han sa unnskyld
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Ah, ein skule som tilbyr flygetimer. Korleis klarte han seg?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Det er det som er synd med lærere. Mange av de har ikke ordentlig utdannelse. En norsklærer jeg hadde i 9. klasse, var bare på prøveår men ble sparket og begynte å jobbe på Elkjøp istedenfor...det sier litt.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Insinuerer du at lærerutdannelsen er så frustrerende at den avler psykopater?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Jeg? Jeg vet ikke hva som var galt med den læreren min, men det var litt merkelig at hun hadde tatt lærerutdannelsen, for så å begynne å jobbe på Elkjøp eller noe. Men det er sandt at det er mange dårlige lærere. Kanje ikke psykopater akkuratt men ikke så veldig gode til undervisning.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
det er da forskjell på folk.
er da ikke fler sprøe folk(prosentvis) blant lærere, enn i andre yrker.
men de har mye større sjangse for å få rare rykter, pga at de er et yndet hatobjekt blant elever.
er da ikke fler sprøe folk(prosentvis) blant lærere, enn i andre yrker.
men de har mye større sjangse for å få rare rykter, pga at de er et yndet hatobjekt blant elever.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Var Kjetil eg sikta til, han formulerte seg så underleg.Princess wrote:Jeg?
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Gründercamp på skolen. Vi har "sovet" der fra torsdag til fredag, også har vi laget et gründerprosjekt som vi har freført å greier og greoer. (vi lærer å lage nye bedrifter o.l.)
Det var kjempeartig, vi satt oppe hele natta og så på friends, og the OC og american pie, og så spillte vi mørkefotball, og hadde rebus/quiz/orientering rundt på hele skolen.
Absolutt noe man burde få med seg.
Jeg har nå vært våken i 33 og en halv time i strekk
Det var kjempeartig, vi satt oppe hele natta og så på friends, og the OC og american pie, og så spillte vi mørkefotball, og hadde rebus/quiz/orientering rundt på hele skolen.
Absolutt noe man burde få med seg.
Jeg har nå vært våken i 33 og en halv time i strekk
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"