Filmer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Eg var drittlei digitalt animerte filmer allereie etter Toy Story, så det gjer ikkje meg noko.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

stefan_hoy wrote:Nå tror jeg animasjonsbobla sprekker. Klare svakhetstegn ved "Biler" og "Over Hekken". Det går i nedoverbakke, og det er ikke gitt lenger at en film fra Pixar eller Dreamworks er fimer av høy kvalitet.

Desverre.
Men søte er de, og det holder for meg :D
Og jeg tror ikke barn i 7-8 års alderen bryr seg så mye om kvaliteten heller, så lenge det er litt underholdende.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Shallis wrote:
stefan_hoy wrote:Nå tror jeg animasjonsbobla sprekker. Klare svakhetstegn ved "Biler" og "Over Hekken". Det går i nedoverbakke, og det er ikke gitt lenger at en film fra Pixar eller Dreamworks er fimer av høy kvalitet.

Desverre.
Og jeg tror ikke barn i 7-8 års alderen bryr seg så mye om kvaliteten heller, så lenge det er litt underholdende.
Små bare på den alderen bryr seg ikke om noe, bare noen andre har sett den. De vil alltid gjøre som alle andre...de små sauene i samfunnet vårt. Ikke at de større sauene er bedre heller.. :?
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Princess wrote:
Shallis wrote:

Desverre.
Små bare på den alderen bryr seg ikke om noe, bare noen andre har sett den. De vil alltid gjøre som alle andre...de små sauene i samfunnet vårt. Ikke at de større sauene er bedre heller.. :?
Hva gjør de større sauene da? Stemmer FrP? Isåfall må jeg vite hvor de er, så jeg kan lede dem på den rette veien igjen. :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Mistet interessen rund Shrek jeg. Høydepunktet var Antz. Shrek 2 reddet sjangeren nesten, men bare nesten. Nå er jeg som andre, drittlei.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

datanimerte filmer har dessverre en tendens til å være dritt filmer...
men vanlig animerte filmer er råkule er ofte drit kule :twisted: team america foreksempel er jo en klassefilm for de som liker southparc ol.

terkel i knipe er jo en sjelden god film innen animasjon sjangeren :D ihvertfall mener jeg det, min far er sterkt uenig... den er jo ikke særlig realistisk... 6etteklassinger løper ikke rundt og sier yo pikkhoder HELE tiden...ihvertfall ikke i norge, filmen er jo dansk! :P

anbefaler på det sterkeste å se alien filmene, bortsett fra alien vs predator den er jøvlig dårlig... :(
jurassic parc er jo herlige klassikere :D

kommer ikke på noe mere på styrten sorri!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Mayorearth wrote:terkel i knipe er jo en sjelden god film innen animasjon sjangeren :D ihvertfall mener jeg det, min far er sterkt uenig... den er jo ikke særlig realistisk... 6etteklassinger løper ikke rundt og sier yo pikkhoder HELE tiden...ihvertfall ikke i norge, filmen er jo dansk! :P
Terkel i knipe er ingen teknisk revolusjonerende film. Hele filmen gjemmer seg jo bak banning og ukvemslyder, pluss en og annen stjernekommentar uten banneord. Men noe særlig godt animert i forhold til andre filmer ville jeg ikke sagt den er nei.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

ikke animasjonen men en god animert film...gjemmer seg ingen t bak god der...kunne skrevet det tydeligere... :oops:
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Mayorearth wrote:datanimerte filmer har dessverre en tendens til å være dritt filmer...
men vanlig animerte filmer er råkule er ofte drit kule :twisted: team america foreksempel er jo en klassefilm for de som liker southparc ol.

terkel i knipe er jo en sjelden god film innen animasjon sjangeren :D ihvertfall mener jeg det, min far er sterkt uenig... den er jo ikke særlig realistisk... 6etteklassinger løper ikke rundt og sier yo pikkhoder HELE tiden...ihvertfall ikke i norge, filmen er jo dansk! :P

anbefaler på det sterkeste å se alien filmene, bortsett fra alien vs predator den er jøvlig dårlig... :(
jurassic parc er jo herlige klassikere :D

kommer ikke på noe mere på styrten sorri!
Du burde virkelig jobbe med bruken av store bokstaver, tegnsetting, avsnitt, bruk av smileys og ordeling. Er veldig vanskelig å forstå hva du mener.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Kung fu hustle er også en artig film!
Anbefaler den på det sterkeste til alle dere folk her!

Vil ikke røpe handlingen jeg kan fortelle litt om den her;
Kung fu hustle handler om noen gjenger der Økse Gjengen er mest med,
Økse Gjengen tror de kan bølle med folket i Svinestien og får kraftig bank i Svinestien av noen Kung fu mestere.
Også måtte jeg skyndte meg hjem og fikk ikke med meg slutten. :(

Kung fu hustle er en kung fu film med mye humor.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Jeg så da Matrix for første gang i går. Sci-Fi er ikke akkurat min sjanger (hadde jeg villet hadde det ikke vært vanskelig å gjøre narr av filmen), men det var ganske spennende. Jeg liker spesiellt godt slåssescenene :twisted:
. . .
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Slåssescene blir ekstra gøye når du kan gjøre de selv på matrix spillene! :D
Arandal
Hengiven
Hengiven

Post by Arandal »

Har skjedd med Disney? Filmer og oppfølgere til klassikere kommer rett på dvd...har tapt seg litt gitt.
-----------///M-----------
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Mener du at det er et PROBLEM at de kommer på dvd?
Eg for min del bryr meg lite...kjøper de ikkje uansett! :P
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Mayorearth wrote:Mener du at det er et PROBLEM at de kommer på dvd?
Eg for min del bryr meg lite...kjøper de ikkje uansett! :P
Poenget hans er vel heller at de ikke er innom kinoen først. Og alle filmer med respekt for seg selv burde innom lerretet før de slippes på det private markedet.
Post Reply