Musikk

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Mayorearth wrote:
Ajah! wrote:Er det bare jeg som ikke fatter hva det er som er så svært med Stonegard? Har vært på to konserter med de, og synes fortsatt det er temmelig ordinært...
Sånt kan ikke beskrives med ord, det skal føles, akkurat som med msikksmak! 8)
Det var nå tydeligvis noe han ikke skjønte etter å ha vært på konserter, så han kommer nok ikke til å like dem.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Sauegjeteren wrote:
Mayorearth wrote:
Ajah! wrote:Er det bare jeg som ikke fatter hva det er som er så svært med Stonegard? Har vært på to konserter med de, og synes fortsatt det er temmelig ordinært...
Sånt kan ikke beskrives med ord, det skal føles, akkurat som med msikksmak! 8)
Det var nå tydeligvis noe han ikke skjønte etter å ha vært på konserter, så han kommer nok ikke til å like dem.
Det jeg mente, msikksmak :P .

Uansett, hivs jeg er på 1 konsert og er misfornøyd, sa drar jeg mest sannsynlig ikke på en til med samme bandet! :?
Ajah!
Hengiven
Hengiven

Post by Ajah! »

Mayorearth wrote:
Sauegjeteren wrote:
Mayorearth wrote: Sånt kan ikke beskrives med ord, det skal føles, akkurat som med msikksmak! 8)
Det jeg mente, msikksmak :P .

Uansett, hivs jeg er på 1 konsert og er misfornøyd, sa drar jeg mest sannsynlig ikke på en til med samme bandet! :?
Jeg var slett ikke misfornøyd, det er et utmerket liveband, men på plate er det på ingen måte særlig originalt. Uansett, det var i forbindelse med en festival at Stonegard sto på programmet, og jeg hadde ingen grunn til å forlate området akkurat da. Middelmådig musikk er uansett bedre enn ingen musikk på en festival. Subjektivt sett...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

En kompis av meg spiller i et fantastisk bra band, som bare må høres.

Gå inn på uhørt.no og søk etter mirrorfall
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Azumiel wrote:En kompis av meg spiller i et fantastisk bra band, som bare må høres.

Øyh, det er uhort.no!
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Mayorearth wrote:
Azumiel wrote:En kompis av meg spiller i et fantastisk bra band, som bare må høres.

Øyh, det er uhort.no!

Bryyyyyy
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

har alt gjort det, og elsker det :)

en av sangene dems vekker meg hver morgen, til mine foreldres store irritasjon.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Faile wrote:
har alt gjort det, og elsker det :)

en av sangene dems vekker meg hver morgen, til mine foreldres store irritasjon.
MIN far ble glad når jeg begynte å like metal... :D
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

så koselig for deg.

mine foreldre gav faen i hva jeg hørte på, inntil jeg kom drassende hjem med en kamerat av meg, som i følge dem så svært eh. husker ikke ordet, men det var i alle fall ikke noe koselig det de sa, og de la av en aller annen grunn skylden for dette vennskapet på musikken jeg hørte på.

fyren var verdens koseligste, og musikken hadde null med det å gjøre. nå har de, etter en del år, lært seg at de må leve med det.

men de liker fremdeles ikke å bli vekkt av taake kvart over seks om morgningen. (eller ennå bedre halv seks, når jeg skal på trening :twisted: )
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Ta med noen ekstra par ørepropper etter å ha vært på konsert, da blir de sikkert glade.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Faile wrote:men de liker fremdeles ikke å bli vekkt av taake kvart over seks om morgningen. (eller ennå bedre halv seks, når jeg skal på trening :twisted: )
Går jo an å vise litt hensyn, da... ;)

Selv prøver jeg å ikke spille Wolfmother (hvis selvtitulerte debutalbum er et av årets desidert beste) alt for høyt før klokka 9 om morran, eller etter klokka 12 om kvelden. Er tross alt ikke så vanskelig å tilpasse seg litt for å sikre husfreden...

Og til alle dere elektronikafans der ute: Løp til butikken og kjøp Thom Yorkes nye "The Eraser" nå! Knallbra saker som man kan høre igjen og igjen og igjen. (Tror jeg har hørt albumet opptil ti ganger på rad enkelte ganger i løpet av den halvanna uka som har gått siden jeg kjøpte det.) Men det finnes når jeg tenker meg om kanskje ikke så mange elektronikafans her, hvor det ser ut som at alle gjør sitt beste for å oppfylle stereotypien om at alle fantasyfans liker metal... :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Terje wrote:Men det finnes når jeg tenker meg om kanskje ikke så mange elektronikafans her, hvor det ser ut som at alle gjør sitt beste for å oppfylle stereotypien om at alle fantasyfans liker metal... :P
Hva de andre angår på dette punkt vet jeg ikke. Men jeg prøver ikke å fylle opp noen stereotypi fordi jeg faktisk liker metall, og da blir det hele naturlig for meg. Dessuten er stereotypier en dum og generaliserende tankegang. :wink:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Ubeleilig at de stemmer så bra da?
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Kjetil wrote:Ubeleilig at de stemmer så bra da?
Egentlig stemmer ikke stereotypiene så veldig bra med meg.
Post Reply