Bokhandelrunde!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Vel, jeg hadde egentlig tenkt til å utsette disse til etter jul, og så ta det derfra, men nå ser det ikke ut som at den fjerde og siste boka i Katharine Kerrs "The Dragon Mage"-serie kommer i vanlig paperback før jul. Hvilket betyr at jeg antakeligvis kommer til å begynne på Shadow and Claw når jeg er ferdig med Stardust, med mindre du klarer å overtale meg til å se på TLOLL før den tid. 
Grunnen til at jeg planlegger å lese Book of the Long Sun før The Wizard Knight, er at førstnevnte er utgitt først, og jeg er glad i kronologi, selv om ting ikke nødvendigvis foregår i samme univers.
Grunnen til at jeg planlegger å lese Book of the Long Sun før The Wizard Knight, er at førstnevnte er utgitt først, og jeg er glad i kronologi, selv om ting ikke nødvendigvis foregår i samme univers.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hva må til for at du er overbevist? Jeg er villig til å strekke meg meget langt for å få deg til å lese boka. Med deg på mitt pimpe-lag kunne vi overbevist hele forumet til å lese TLOLL!Terje wrote: Hvilket betyr at jeg antakeligvis kommer til å begynne på Shadow and Claw når jeg er ferdig med Stardust, med mindre du klarer å overtale meg til å se på TLOLL før den tid.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Lotta bruker sin telekinese:Terje wrote:Faktisk, i og med at jeg leste ut Stardust i dag tidlig, og ingenting av det jeg bestilte fra Amazon har vist seg noe sted, kan det se ut til at jeg tar bussen til Outland i morra.
*Bussen må gå i rute, Bussen må gå i rute*
*Outland er ikke utsolgt, Outland er ikke utsolgt*
Jeg var overbevist etter bare å ha lest prologen. Spennende om du mener det samme.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Kun tre?Terje wrote:Hvorvidt bussen er i rute elelr ikke er irrelevant, i og med at det går busser herfra til byen hvert tiende minutt.
Og utsolgt tviler jeg på at de er, i og med at de hadde tre eksemplarer igjen da jeg var der forrige onsdag.
Med all den pimpinga jeg har bedrevet så er jeg skuffet hvis ikke svartebørs prisen på TLOLL er oppe i et par tusen.
"Har 'u billeter til cupfinalen? Ja, men jæ ska ha ei TLOLL for 'em."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Koselig denne TLOLL-pimpinga her, men jeg går ikke på enda. Jeg har sikkert lesestoff til godt over jul, og jeg har egentlig ikke tenkt å få stort mer i hus før den tid heller. Unntaket er muligens Drømmenes Kniv og nesten helt sikkert resten av ASOIAF (jeg har AGOT, og den føler seg alene stakkars). Spørsmålet er hva bøkene heter, og hvor jeg får dem billigst. Noen som kan hjelpe meg?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Amazon er greit og sikkert, men ikke alltids billigst. Men det som er genialt med Amazon, er at de tillater andre å selge samme bøker gjennom nettsiden dems. Så «A Clash of Kings» kan kjøpes for £6,39 fra selve Amazon, eller £3,99 fra browseforbooks gjennom Amazon. Eneste man må passe på er at de ikke lurer deg med frakta, dette skjer fort hvis det ikke er stor forskjell.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hvis du i tillegg lurte på hva bøkene heter, så er det AGoT og ACoK, som du har fått med deg, fulgt av "A Storm of Swords", som ofte deles opp i to deler (Blood and Gols og Steel and Snow, eller noe sånt). Til slutt (så langt) er det "A Feast for Crows".
Hvis du ikke gidder å importere dem, skulle det vel ikke være umulig å få tak i dem gjenom f.eks. Haugenbok.no eller noe sånt...
Hvis du ikke gidder å importere dem, skulle det vel ikke være umulig å få tak i dem gjenom f.eks. Haugenbok.no eller noe sånt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte