Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Tja, jeg vil ikke si at jeg ikke likte den, det er så langt en underholdene nok bok, problemet mitt er at det blir som en middelmådig vanlig roman, som sikkert hadde vært bedre i en ikke-fantasysetting.
Kanskje den gror litt på meg, når jeg får tid til å lese litt mer, akkurat nå har jeg desverre blitt bitt av en basil som heter nwn2 :/
Kanskje den gror litt på meg, når jeg får tid til å lese litt mer, akkurat nå har jeg desverre blitt bitt av en basil som heter nwn2 :/
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
* spør datamaskinen min oppgitt:
"Hvorfor har du ikke 2 Ghz prosessor? Kan du svare meg på det?"
Og NWN 2 seiler sin egen sjø, helt alene... uten meg.
"Hvorfor har du ikke 2 Ghz prosessor? Kan du svare meg på det?"
Og NWN 2 seiler sin egen sjø, helt alene... uten meg.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hmm, du har kanskje et poeng. Jeg brukte tross alt fryktelig mye tid på NwN nå i vinter...Kjetil wrote:Ikke gjør det! Det er ingen vei tilbake, du kommer til å tvinge deg selv til å bruke ukesvis på noe totalt bortkasta!
Min datamaskin svarer: "Fordi Terje bare hadde råd til en 1,9 da han bygde meg for tre år sida..."Lotta wrote:"Hvorfor har du ikke 2 Ghz prosessor? Kan du svare meg på det?"
EDIT: Merkelige saker, prosessorer. Min heter "AMD Athlon XP 2600+", men er ifølge Windows ikke raskere enn 1,9...
Last edited by Terje on Mon Nov 20, 2006 18:36, edited 2 times in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg leser også mye skolebøker for tiden. Men også Jens Bjørneboes "Haiene". Riktignok også i skole sammenheng, men jeg fant den så interessant at jeg velger å se på den som noe jeg valgte å lese selv. Ellers er det mange, mange bøker jeg kunne tenke meg å lese, men jeg har ikke fått den nødvendige turen til biblioteket.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Jeg skulle egentlig ha begynt på tLoLL idag, kjøpte den i Oslo før konserten igår. Klarte i mildertidig å glemme den igjen i bilen til en fjern frende, som kjørte meg og venninna mi til Vallhall. Blæ.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Vel, skal begynne på den engelske versjonen av Eragon nå snart (lest den på nork for lenge siden)... Men først må jeg lese "Moses og monoteisme" av Sigmund Freud... JA, jeg vet... En jævla psykologi bok.. men har prosjekt om religionpsykologien til Freud atm...
btw: noen som har lest "Theo's reise"?
btw: noen som har lest "Theo's reise"?
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Faile wrote:Jeg skulle egentlig ha begynt på tLoLL idag, kjøpte den i Oslo før konserten igår. Klarte i mildertidig å glemme den igjen i bilen til en fjern frende, som kjørte meg og venninna mi til Vallhall. Blæ.
Blasfemi!
Hyggelig at så mange leser tLoLL. Jeg tror nok at dere vil elske den. Kanskje ikke så mye som meg, men det hadde da vært litt rart også
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov