Jeg elsker deg, brækar. Ikke hør på de andre imbisileneSauegjeteren wrote:People don't love me? Why?
Sokker er forresten en jævla god ide. Og t-skjorter. Man får vist aldri nok av det.
Sokker burde være svarte, eller i hvert fall en annen mørk farge. Hvite sokker har en tendens til å bli fortere skitne fordi de plukker opp støv fra gulvet og farge fra skoene. Er en stor fan av Ulvang sokker om vinteren og tynne svarte sokker om sommeren.
Nei, jeg forstår ennå ikke hvorfor du synes det er genialt. Mayor sitt forslag var ikke originalt og ikke smart. Alt det var, var en fancy omskriving av en helt ordinær innkjøpstaktikk.Shallis wrote:Poenget mitt var å bekrefte at jeg syns det var et genialt forslag, men siden Phoeniks sa at han ikke syns det mente jeg at da måtte han ha oppfattet det på den gale måten.
*sukk*
Var det litt lettere å forstå?
Og utenpå sokkene burde man ha slitte sandaler. Overkroppen bør tildekkes av en vinrød skjorte med en svart vest/ selskinnsvest og snusleppa må prydes med en hårete strek.Terje wrote:Tullsnakk på deg. Sokker skal være hvite, de skal være laget av bomull, og de skal ha ei svart (eventuelt mørkeblå) og ei rød stripe helt øverst.