Tegnets Forsvarere

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Post Reply
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Tegnets Forsvarere

Post by Ashaman »

Er d noen som har lest Tegnets Forsvarere av Kristian Kapelrud???
Jeg syns boken var bra!! Den varier mellom fantasy og virkelighet. Alt i fantasy landet blir styrt av forfatteren, og dette vet folkene. I virkligheten er forfatteren en gammel man som har laget hele fantasy landet til et livsverk.
Boken handler om kampen mellom de som tror på Forfatteren og de som ikke tror. Hovedpersonen, Epsilon, er en gutt som har arvet kongeriket, og må redde dette.
Jeg anbefaller alle fantasy elskere å lese denne!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
ludde
Hengiven
Hengiven
Posts: 233
Joined: Fri Jun 24, 2005 7:57
Location: Oslo

hmm

Post by ludde »

Jeg så den i bokhyllen for noen mnd siden og kjøpte den. Syns det begynte bra jeg, men så begynte det å blande inn en forfatter som bodde på et fjell midt inne i historien slik at du måtte lese om en kamerat av forfatteren og jeg tenkte WTF....... men den var jo brei. tenkte jeg skulle starte en gang til. For jeg måtte starte fire ganger før jeg ble hekta på The Wheel of Tim. :lol:
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

nei, har ikke lset den, men siden du anbefaler den så varmt, så kanskje jeg skulle ha kikket litt på den... =)

får høre om de har den på biblioteket her, tviler.. *sinna* biblioteket her er like oppdatert som kinoen vår er, dvs ræva!!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

på bibloteket hjemme bestilte de den fra Arendal!!
Boka er ikke så lang (trur den er på 250 sider eller noe så d går fort å lese den)

(bare husk at forfatteren som d blir skrevt om ikke fins!! han har ALDRI skrevet en slik GEDIGEN serie)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Post Reply