Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Beklager at jeg ikke nevnte at det var noen spoilere for de som ikke er i sesong 4. Poenget var at serien er lagt ned, dette blir siste sesong.
Det står at de har mistet mange seere og at kvaliteten på episodene er veldig skiftene.
Det står at de har mistet mange seere og at kvaliteten på episodene er veldig skiftene.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
creutzfeldt
- Hengiven

Såg nettopp fyrste episoden av Heroes. Virkar lovande, men vart liksom ikkje heilt hekta
Har brukt dei siste dagane på å komma meg ajour på Lost - datt av lasset sånn ca. 3/4 ut i sesong 2, men byrja på igjen no, og sesong 3 startar bra...
Har fått meg amerikansk iTunes-konto, og det er utruleg praktisk å handla tv-seriar der...
Lasta ned Firefly-sesongen, og den likte eg svært godt - synd serien vart kansellert :/
Har brukt dei siste dagane på å komma meg ajour på Lost - datt av lasset sånn ca. 3/4 ut i sesong 2, men byrja på igjen no, og sesong 3 startar bra...
Har fått meg amerikansk iTunes-konto, og det er utruleg praktisk å handla tv-seriar der...
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Uhyyyyre sjeldan fyrste episode av noko som helst hektar ein fullstendig.creutzfeldt wrote:Såg nettopp fyrste episoden av Heroes. Virkar lovande, men vart liksom ikkje heilt hekta![]()
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
creutzfeldt
- Hengiven

Jah, piloten var bra. Synd det stort sett gjekk nedover etter Walkabout. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Er det greit å opprette en slik konto, og hvor mye betaler du for en sesong av en serie? (22 episoder)creutzfeldt wrote: Har fått meg amerikansk iTunes-konto, og det er utruleg praktisk å handla tv-seriar der...Lasta ned Firefly-sesongen, og den likte eg svært godt - synd serien vart kansellert :/
Urban tilværelse