Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Har hørt så mye bra om Babylon 5 at den skal jeg prøve å få med meg, men science fiction er egentlig ikke helt min ting. Ellers så jeg første episode av Studio 60 at the Sunset Strip nå. Jeg likte det meget godt, og kommer til å fortsette med å se på det.
Driver nå å ser første episode av en ny serie om Robin Hood. Tror den er laget av BBC.
Driver nå å ser første episode av en ny serie om Robin Hood. Tror den er laget av BBC.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
-
creutzfeldt
- Hengiven

Har brukt helga på å oppdatera meg på Heroes... Veldig bra, IMHO. Var ikkje så veldig imponert etter piloten, men det tok seg opp etter kvart 
Har og brukt den siste månaden på å sjå mesteparten av Babylon 5. Ingen stor fan av den første sesongen, men det vart betre frå sesong 2 og utover.
Så... For tida følgjer eg med på BSG, Heroes, Rome, Lost, Colbert Report og The Daily Show... 
Har og brukt den siste månaden på å sjå mesteparten av Babylon 5. Ingen stor fan av den første sesongen, men det vart betre frå sesong 2 og utover.
Sesong 1/2
Likte mykje betre Sheridan som "sjef" enn Sinclair - skodespelaren som spelte Sinclair tok liksom ikkje heilt av...
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Da var en fire års reise i dag slutt, da The O.C. gikk over skjermene for siste gang.
Og for en avslutning! Den lignet naturlig nok ikke mye på de andre sesongavslutningene, siden dette var endelig, men jeg kunne ikke tenkt meg en annen måte å ende denne serien på. En perfekt avslutning serien verdig.
Og for en avslutning! Den lignet naturlig nok ikke mye på de andre sesongavslutningene, siden dette var endelig, men jeg kunne ikke tenkt meg en annen måte å ende denne serien på. En perfekt avslutning serien verdig.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg trodde det bare var kommet 15 episoder ut fra sesong 4 i The O.C?
Nå har jeg sett 14-episoder av Veronica Mars, og det er veldig bra.
Jeg har sett de syv første episodene av Robin Hood nå. Jeg liker det.
Nå har jeg sett 14-episoder av Veronica Mars, og det er veldig bra.
Jeg har sett de syv første episodene av Robin Hood nå. Jeg liker det.
for there you have been,
for there you have been,
Så kjekt, da! Ja... sesong fire er ikke helt på høyden med de første, og det varer omtrent halvveis ut i sesong fem. Så begynner det imidlertid å aksellerere til nye høyder mot sesong syv og avslutningen som er helt fantastisk.Kjetil wrote:Nettopp starta på sesong 4. Frykter at den kan bli dårligere nå, siden Sorikin forsvinner, men håper på det beste.
Har forresten drevet og sett litt O.C i det siste. Har hendt tre ganger denne uka at jeg har sittet forran tv'n på ettermiddagen og fått med meg gamle episoder. Det er en viss kvalitet der - men for min del er det også litt for mye drama. Liker gutten som spiller Seth, faren hans og de andre skuespillerne innimellom.
Urban tilværelse
Eg er kanskje ein av dei som ikkje har fulgt med så mykje på denne tråden, men har no sett heile Heroes serien, og syns den var slik toleg bra.
Syns det var alt for mykje kluss i forhold til Hiro sin ''manipulation of space-time continuum'' Blei mykje rot med tidsrom som blei borte eller ting han endra som ikkje fekk konsekvensar for framtida/fortida.
Einaste staden eg har sett at tidsreising har vore brukt, utan mange feil i er ''Dr. Who''
Btw:
www.tv-links.co.uk
Syns det var alt for mykje kluss i forhold til Hiro sin ''manipulation of space-time continuum'' Blei mykje rot med tidsrom som blei borte eller ting han endra som ikkje fekk konsekvensar for framtida/fortida.
Einaste staden eg har sett at tidsreising har vore brukt, utan mange feil i er ''Dr. Who''
Btw:
www.tv-links.co.uk
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Taylor- "Oh my God, that show still on?"
Summer- "It just got picked out for five new seasons, you know these teen dramas they just run forever!"
Det er så trist at det er ferdig, men for en episode! For en sesong dette har vært.
Summer- "It just got picked out for five new seasons, you know these teen dramas they just run forever!"
Det er så trist at det er ferdig, men for en episode! For en sesong dette har vært.
for there you have been,
for there you have been,