Når går Robin Hood?Wolfbrother wrote:Jeg trodde det bare var kommet 15 episoder ut fra sesong 4 i The O.C?
Nå har jeg sett 14-episoder av Veronica Mars, og det er veldig bra.
Jeg har sett de syv første episodene av Robin Hood nå. Jeg liker det.
Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
"Firefly", mine damer og herrer, er ikke dårlig. Hvis man skulle snuble seg til å insinuere at "Firefly" er noe mindre enn knallbra, ville jeg anse det som empirisk bevis på din dumhet og for evig og alltid le høyt hver gang du sa ytret din mening om en tv-serie
Jeg er herved "Whedonizert" 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Det tror jeg har sagt flere ganger, eller kanskje ikke dårlig, men langt ifra bra.Lothair Mantelar wrote: "Firefly", mine damer og herrer, er ikke dårlig. Hvis man skulle snuble seg til å insinuere at "Firefly" er noe mindre enn knallbra, ville jeg anse det som empirisk bevis på din dumhet og for evig og alltid le høyt hver gang du sa ytret din mening om en tv-serie![]()
![]()
Drivende intelligent post av deg, må jeg si.
...Case in point?Kjetil wrote:Det tror jeg har sagt flere ganger, eller kanskje ikke dårlig, men langt ifra bra.Lothair Mantelar wrote: "Firefly", mine damer og herrer, er ikke dårlig. Hvis man skulle snuble seg til å insinuere at "Firefly" er noe mindre enn knallbra, ville jeg anse det som empirisk bevis på din dumhet og for evig og alltid le høyt hver gang du sa ytret din mening om en tv-serie![]()
![]()
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Man prøver jo å lære av de eldre medlemmeneKjetil wrote:Det tror jeg har sagt flere ganger, eller kanskje ikke dårlig, men langt ifra bra.Lothair Mantelar wrote: "Firefly", mine damer og herrer, er ikke dårlig. Hvis man skulle snuble seg til å insinuere at "Firefly" er noe mindre enn knallbra, ville jeg anse det som empirisk bevis på din dumhet og for evig og alltid le høyt hver gang du sa ytret din mening om en tv-serie![]()
![]()
Drivende intelligent post av deg, må jeg si.
Det er faktisk en link i posten som begrunner mine meninger dypere. Når jeg først har skrevet en bloggpost om emnet så ser jeg ikke grunnen til å gjenta meg her. Hvorvidt den er intelligent eller ikke er forsåvidt ikke poenget.
Og siden jeg sa hva jeg synes var bra og dårlig med serien, kan kanskje du beære oss med å fortelle dine meninger, men på en intelligent måte, selvsagt
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Meinar dei sa det var NBC.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
davram bashere
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Det kan godt hende at NBC sender Robin Hood, men serien ble laget for BBC.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

BBC var det vel. Du kan se episode en til ni her.
Episode en er vel ikke så mye å skryte av, men det blir bedre.
Selv lastet jeg ned Veoh playeren og da kan jeg laste ned fra siden med god fart å se i god kvalitet.
Episode en er vel ikke så mye å skryte av, men det blir bedre.
Selv lastet jeg ned Veoh playeren og da kan jeg laste ned fra siden med god fart å se i god kvalitet.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Eg sa "meinar". Tok det på rein hugs, og bomma på ein bokstav.Lothair Mantelar wrote:Det kan godt hende at NBC sender Robin Hood, men serien ble laget for BBC.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Jeg regnet med det, Loki. Du trenger ikke unnskylde deg for min delLoki wrote:Eg sa "meinar". Tok det på rein hugs, og bomma på ein bokstav.Lothair Mantelar wrote:Det kan godt hende at NBC sender Robin Hood, men serien ble laget for BBC.
Når vi først er inne på temaet "Robin Hood", så kan jeg avsløre at jeg har sett hele den første sesongen og lagt ut en anmeldelse av den på bloggen min.
Jeg konkluderer med at Robin Hood er en god tv serie, men slettes ikke det jeg ville kalle brilliant e.l. Den har sine lyse øyeblikk og historien er selvsagt god, men både manuskiptet og dialogen falt gjennom et par ganger for mange for min smak. Overgangen fra film har ført til en serie med altfor mye repetisjon og for stor forutsigbarhet. Sesongplottet ble diffust til tider og flere av skuespillerne gjorde mer eller mindre dårlige prestasjoner, men dette kan ha med det dårlige manuset å gjøre... Serien ble til slutt en smule for kommersiell for min smak, men den er absolutt verd en kikk. 7/10.