*vinker tilbake* Heihei.Lothair Mantelar wrote: Og for at Loki ikke skal føle seg utelatt sender jeg ham et lite vink. Hei på deg, Loki
Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Jepp, Kjetil, var vel omtrent i dei retningar eg tenkte òg. ^^
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hva synes du?Akira wrote:Har akkurat begynt på Assassin's Quest som er bok 3 i The Farseer Trilogy.
Angående cliffhangere synes jeg i farten bare å huske ei bok som ble avslutta med en direkte cliffhanger, og det er da Egwene blir tatt til fange i CoT. Resten er vel forholdsvis avrunda, om enn ikke avslutta...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Veldig spennende. Hmm, jeg synes egentlig bare synd på Fitz men. Har ikke fått lest så langt da jeg har hatt mye å gjøre de siste dagene men det tar seg nok opp. 
Spoiler
Jeg venter egentlig bare på at han skal ta livet av Regal.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Akkurat nå er jeg i det dritthumør og ikke så rent lite sur. Lothairs "uforskammede hyping" fikk meg til å gå på biblioteket og låne boka. Men tror du at de hadde den? Neeeeiiiii! Og de hadde ikke tenkt å kjøpe den inn med de første (dette er vel strengt tatt min feil siden jeg fikk dem til å kjøpe inn 5 av Goodkinds og aSoIaF + diverse annet, så jeg sprengte vel bokbusdjettet deres, men allikevel, det er kjipt.)
PS: Lånte Gudfaren (boka) av Mario Puzo i stede og har kommet meg til side 148. DEn er rimelig bra, men den er gammel, så jeg blir litt forvirra av enkelte ord som er oversatt (flirte, i stede for flørte for eksempel)
PS: Lånte Gudfaren (boka) av Mario Puzo i stede og har kommet meg til side 148. DEn er rimelig bra, men den er gammel, så jeg blir litt forvirra av enkelte ord som er oversatt (flirte, i stede for flørte for eksempel)
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Kall meg Lotta, Db. Everyone does
Hvis du er desperat etter å låne The Lies of Locke Lamora så kan du spørre din bibliotekar om å bestille den på fjernlån. Jeg vet med sikkerhet at mitt bibliotek innehar en ulånt tradeback de med glede hadde sendt nordover.
Hvis du er desperat etter å låne The Lies of Locke Lamora så kan du spørre din bibliotekar om å bestille den på fjernlån. Jeg vet med sikkerhet at mitt bibliotek innehar en ulånt tradeback de med glede hadde sendt nordover.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Helt enig! Jeg var skikkelig sur etter å ha lest den slutten. Veldig "adam og eva" aktig og så syns jeg det er litt tidlig å snakke omLiri wrote:Akkurat nå leser jeg His Dark Material/ Den Mørke Materien, av Phillip Pullman, for 4. gang, tror jeg.. Elsker den boka, unntatt slutten som suuger! Den passer så absolutt ikke inn i resten av boka..
Spoiler
å få barn og alt det der når de bare er fjorten-femten år.
. . .
-
creutzfeldt
- Hengiven

Det er veldig forvirrende, du er ikkje aleine om å meine det. Kjem seg etter dei to fyrste bøkene, om det er ei trøyst, då er ein meir inne i verdenen. ^^Moiraine Sedai wrote: Har kommet et stykke inn i bok to i Erikson-serien. Det er veldig bra (så bra at det er skyldig i et sprukket blodkar el. no' i øyet), men også litt forvirrende. Det er så stort og så syns jeg det er en smule avansert engelsk.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Jeg er helt enig ! Det blir ganske mye, og som du sier, kjedelig å lese .. Trengte vel ikke å tøye grensene til det ytterste, men alikevel, boka i sin helhet synes jeg er nydelig ..creutzfeldt wrote:Tykkjer Pullman dreg religionskritikken vel langt i Den Mørke Materien - ikkje det at eg ikkje er enig med han, det er bare at det blir litt slitsomt i lengda.
Det vert liksom litt mykje "Narnia for ateistar".
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Ok, Lotta heretter
.
Ble ferdig med Gudfaren i dag og gir den en 4/10. Handlingen var bra og man fikk et god blikk inn i den sicilianske mafiaen, men til tider var den "hakkete." Det skjedde veldig mye, men før alle trødene var nøstet opp, flyttet vi oss flere år frem i tid og begynte på en ny historie.
Ble ferdig med Gudfaren i dag og gir den en 4/10. Handlingen var bra og man fikk et god blikk inn i den sicilianske mafiaen, men til tider var den "hakkete." Det skjedde veldig mye, men før alle trødene var nøstet opp, flyttet vi oss flere år frem i tid og begynte på en ny historie.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!