Studentliv og skole
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Snittene blir som oftest offentliggjort, men jeg er ikke sikker på hvor offentlig. Det pleier å komme noen offentliggjøringer ute på høsten, ifølge min far, som driver med slikt.
Lagt til: Snittet er der ikke fra før av, det blir skapt av de som søker på linjen.
Lagt til: Snittet er der ikke fra før av, det blir skapt av de som søker på linjen.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Snittene endrer seg ikke så mye fra år til år, og i år var visstnok etterspørslen større enn vanlig, så det betyr at det kreves desto mer.
Og forresten: Jeg fikk beskjed om at noen av de som hadde søkt på andrevalget mitt hadde fått innkalling til prøvespilling. Jeg har ikke det, siden jeg hadde det på andrevalg, som sagt, men er jeg bakerst i køen i forhold til de som har det på førstevalg også da?
Og forresten: Jeg fikk beskjed om at noen av de som hadde søkt på andrevalget mitt hadde fått innkalling til prøvespilling. Jeg har ikke det, siden jeg hadde det på andrevalg, som sagt, men er jeg bakerst i køen i forhold til de som har det på førstevalg også da?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Snitt fra videregående er for meg også helt ukjent. Nord-trøndelag er rimelig skrapt for intellektuelt talent, så alle med to i snitt kan komme inn omtrent hvor som helst. Kanskje du bør ha over tre for musikklinja... Kanskje 2,5 for elektro... Men det er alltid plass til deg på almenn...
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Spiller hovedsaklig teater, men spiller og synger litt også.Sisnera wrote:Tror ikke det egentlig, trodde det var sånn at alle sammen kom på det høest mulig på lista de hadde snitt til uansett om noen hadde det på første valget...
men hva driver du egentlig med drama,dans, musikk?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Så morsomt... Har vert med på 4.forestillinger selv. Meget morsomt, men jeg må si jeg ikke satser på det. Synger litt? Syng masse, syngegutter liker vi
prøvd å spille jeg. går i dass for å si det mildt i den musikalske familien da. Vi har alt av innstrumenter også kommer jeg som ikke vet opp og ned på en gitar... huff...
men med så mange kvaliteter burde det være en mulighet da.
prøvd å spille jeg. går i dass for å si det mildt i den musikalske familien da. Vi har alt av innstrumenter også kommer jeg som ikke vet opp og ned på en gitar... huff...
men med så mange kvaliteter burde det være en mulighet da.
Som vann til tørst strupe
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Så opptimistisk du er... vil bare inn på SSP jeg... vis ikke hopper jeg av andre året og tar det etterpå... har ikke noe engasjement i noe av det andre...
Men mamma sier alltid at det løser seg for snille piker. så jeg får vel være snill...
Men du virker som du har utrollig mange gode kvaliteter da... har alltid trodd du er 17år jeg når jeg har lest innleggene dine... eller mer... merkelig... Tyder på at du har litt i nøtta
Men mamma sier alltid at det løser seg for snille piker. så jeg får vel være snill...
Men du virker som du har utrollig mange gode kvaliteter da... har alltid trodd du er 17år jeg når jeg har lest innleggene dine... eller mer... merkelig... Tyder på at du har litt i nøtta
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Men en gang blir du tatt... Klarer ikke å lyve i lyveren en gang jeg
Er nok ordentlig englebarn, det mest opprørske jeg har gjort i hele mitt liv er å la være å komfirmere meg.
Det er ikke uten grunn at rollespillfigurien min er som hun er. Jeg lever nemlig i den troen at mine foreldre har rett, også når det gjelder over meg... De har tross alt levd ganske mange år mer enn meg 28 og 30 for å være nøyaktig.
Er nok ordentlig englebarn, det mest opprørske jeg har gjort i hele mitt liv er å la være å komfirmere meg.
Det er ikke uten grunn at rollespillfigurien min er som hun er. Jeg lever nemlig i den troen at mine foreldre har rett, også når det gjelder over meg... De har tross alt levd ganske mange år mer enn meg 28 og 30 for å være nøyaktig.