davram bashere wrote:Tror jeg brukte 2 dager.
Skulle tru de bruka kniv og gaffel på bøkane!
Brukar nokre månadar eg, bruka hvertfall ein evighet på fyrste boka i aSoIaF.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Kan vel hende. Blir ikkje mykje tid til overs når ein har jobb, dame og driv å moddar PC. Då blir det nesten ikkje tid til lesing.davram bashere wrote:Vi har bare ikke så jævlig mye å gjøre. Syntes egentlig at jeg brukte lang tid. aSoIaF bruker jeg også jævlig lang tid på, jeg har ikke tid til å lese den ferdig.

Jah, har heile serien, så skal nok bli ferig. (om eit år eller to)Wolfbrother wrote:Men en slik bok burde man ta seg tid til

Søstra mi er masterstudent i Allmenn Litteraturvitenskap, og har en utmerket smak i bøker, så jeg liker å høre på hennes meninger, jeg. Til tross for at hun ikker er så veldig begeistra for Tidshjulet, og bare kom halvveis i WH...Asphyxiate wrote:at søstra di sier at den er søppel er ihvertfall ingen god grunn, hadde søstra mi sagt no sånt om en bok hadde ikke det vært avgjørende for om jeg hadde lest boka (det kan ha en sammenheng med at søstra mi er 9 år, men)
Begynte på en engelsk utgave for noen år siden, men kom meg aldri forbi forordet. Hater filosofi generelt, og østlig filosofi spesielt... :\holder i skrivende stund på med The Art of War av Sun Zi. Norsk utgave.
Til tross for? Du meinar vel "til dels på grunn av"? ;PTerje wrote:Søstra mi er masterstudent i Allmenn Litteraturvitenskap, og har en utmerket smak i bøker, så jeg liker å høre på hennes meninger, jeg. Til tross for at hun ikker er så veldig begeistra for Tidshjulet, og bare kom halvveis i WH...Asphyxiate wrote:at søstra di sier at den er søppel er ihvertfall ingen god grunn, hadde søstra mi sagt no sånt om en bok hadde ikke det vært avgjørende for om jeg hadde lest boka (det kan ha en sammenheng med at søstra mi er 9 år, men)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!

Det som er så bra med banningen i tLoLL er at den passer inn i settingen. Du bringes ikke ut av stemningen når du hører noen kalle ungene i Shade Hill for "shit flinging monkeys", fordi det er nettopp det du ser for deg at karakteren ville sagt.davram bashere wrote:Da har jeg lånt "The Lies of Locke Lamora" (du var for sen på avtrekkeren Wulfie) og har kommet meg til side 130, og Lotta, hypingen din var helt på sin plass. Det er lenge siden jeg har lest noe sånt. Og språket! Det er en god del banning og det gjør den bare enda bedre.