davram bashere wrote:(jeg vil i denne anledning rette en stor takk til alle tullingene der ute som betaler skatt. Takk for at dere gjør det slik at jeg kan la staten spandere på meg en slik tur.)
Snylterdust.
"Jeg betaler min skatt med glede, for med den kjøper jeg sivilisasjon."
Chiad wrote:Noen som har lest Anubis?? Bra bok...det er en serie, neste bok er Lushons Plater (tror jeg) Husker ikke hva serien heter for det var en god stund siden jeg leste de to bøkene, jeg vet ikke om det er flere bøker heller.
Skrevet av B. Andreas Bull-Hansen, mannen bak "Horngudens Tale". Og er ikke "Lushons Plater" den første boka?

Kjøpte nemlig den for to år sida, og har ikke sett "Anubis" før tidligst i vår en gang...
Wolfbrother wrote:Dere har enda ikke fattet det, men de virkelig geniale karakterene er jo Ser Jamie Lannister, og Ser Loras Tyrell.
Pff. Jeg sier som tanta til Lannister-søsknene (parafrasert, selvsagt) : "I always told your father, Jaime,
Tyrion was the only true Lannister of you three."
Og Ser Loras? En idealiserende, romantisk bøgis? Jaja.
Wolfmother wrote:Driver på med første bok i The Farseer serien. Om ikke Molly Nosebleed dør snart blir jeg sur.
Muahahahaha!

Chiad wrote:Unnskyld at jeg sier det, men Ringdrotten! Litt komisk.
Sukk. Trodde vi var ferdige med dette stadiet for et halvt år siden, eller noe sånt:
Hvordan er dette komisk?
Begynte på "Den Gjenfødte Dragen" i går. Har ikke lest den på norsk på seks år, og sist jeg leste den på engelsk var jeg i Polen og Tyskland på klassetur på videregående. Hvilket vel er fire år siden. Morsomt se at jeg fortsatt er engasjert nok til å lese hundre sider dagen. Og irriterende å se at RJ tidlig begynte å tape seg. :\