Takktakk, skjoent, formelt sett var det vel ingen grunn til at eg ikkje skulle komme inn, laag rimeleg langt over opptakskravet (meinar det i utgangspunktet held med ein C i snitt paa dei relevante faga - i mitt tilfelle religion - saaframt det ikkje er unormalt stor paagang. Og eg soekte paa bakgrunn av fem A'er og ein B, saa...). Men eg var nervoes likevel eg, for eg er paranoid til langt inn i sjela.Ceres wrote:Ser du fortjener gratulasjoner, Loki! (Dvs - jeg så det på bloggen din, men gadd ikke kommentere, for det var så langt nede på sida di, du hadde så mye om Harry Potter, Whedon og alt det vanlige "vrøvlet" over allerede) Men tilbake til gratulasjonen: Utrolig bra. Hva skal du skrive om?
Uansett, kva eg skal skrive om, aerleg talt ikkje saa mange konkrete idear enno. Naar eg er tilbake i Noreg neste veke faar eg vel sette meg ned og skrive ned litt tankar rundt det - er orienteringsmoeter onsdag, men undervisning startar ikkje foer veka etter. (Og sjoelve oppgaava byrjar ein jo ikkje med foer i tredje semester, saa...)
Om han ikkje har noko meir enn bacheloren sin eg ikkje kjem paa no, jepp.Terje - hvor mange år har du egentlig studert nå? Tre?
Hey, det er daa ingenting, eg har fire aar allereie og er signa opp for to til, og haapar daa ikkje det blir med det, ellers maa eg jo JOBBE etterpaa.Jeg tror det må være så pass, i og med at jeg tror du var student da vi startet på dette forumet. Med tre års engelsk og to års master etterpå blir du en elsket mann hos lånekassen.