Horngudens tale

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Post Reply
Logain
Soldat
Soldat
Posts: 66
Joined: Mon Nov 07, 2005 17:54

Horngudens tale

Post by Logain »

Noen som har lest denne serien av Bull-Hansen eller noen andre bøker av ham?

Lest hele serien og må si jeg likte den veldig godt. Har også lest boken Profetier, men har desverre ikke fått dratt meg til å lese noen andre bøker av ham...

Hvi noen andre har lest serien hva synes dere om den?
Drobsanta
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 14
Joined: Wed Jul 05, 2006 11:37

Post by Drobsanta »

Jeg leste denne serien for en del år siden, og likte den veldig godt, er ikke sikker på om jeg ville likt den like godt nå, blir kanskje litt "enkel" :lol:
SirGalrim
Hengiven
Hengiven
Posts: 104
Joined: Thu May 12, 2005 23:52
Location: Norbygdi
Contact:

Post by SirGalrim »

Jeg syntes Horngudens Tale er en veldig god "lav-fantasy" roman serie. Noen av bøkene rangerer jeg svært høyt, men de senere særlig syntes jeg taper seg litt selv om kanskje steds og situasjons beskrivelsene tar seg opp. Men alt i alt en bevegende serie. Syntes også Profetier er en spennende bok. Jeg har ikke lest no av Bull-Hansen sine nyere verker.
A Memory of Light - memoryoflight.com
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

Anubis virker som en spennende bok. Jeg har dessverre aldri fått tid...
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Det finnes jo faktisk eget Bull-Hansen forum, det er noen fans som har laget det (meg inkludert).

Det er ikke akkurat så utrolig stilig, men vi er nå alikevel en liten klynge som har samlet oss der. :lol: Finner det på Bull-hansen.com hvis noen vil ta en titt. (Håper dette ikke går som reklame eller noe :|)

Når det gjelder skrivinga til Bull-Hansen så er det liksom ikke plottet som er den store hovedsaken synes jeg da. Det går mer ut på å bygge opp personene. Og jeg synes iallefall de er ganske realistiske. Symbolisme er også en viktig del.
Post Reply