Hrmhrmhrm. Lurer på om fordommene mine mot dragvolske fag har blitt forsterket etter en drøy måned på gløs jeg.
Studentliv og skole
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Mogeleg. Eg hadde i alle fall kost meg med det faget. Pisset eg tek no, derimot... Eg gir vel fanden i korleis religionsvitskaplege forskingsmetodar i felten bør ta høgde for risiko for å miste notatar, men obligatorisk førelesning om det (ok, ikkje BERRE det, men tok i alle fall tjue minutt av tida), jo, det hadde eg gitt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Anna type felt, smartypants. ;P
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Ah, pensum består i hovudsak av artiklar meir interressert i å diskutere andre artiklar enn i å faktisk snakke om tema? Har hatt eit par sånne, er seigt...
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Mildt sagt.. Skjønner ikke når han disser han andre og når han kommer med egne meninger..
Det står forsåvidt hva som skjedde, men da det skal være en kritikk av en annen tekst bør det vel bli litt fremhevet hva han mener er feil og hva han mener er riktig, eller hva? (Oi, har plutslig blitt hengiven.. Nå begynner det å ligne på noe!)
(for å ikke dobbeltposte så slenger jeg inn min nye post her):
Jeg har nå startet å skrive på den oppgaven jeg har nevnt tidligere her på denne topicen. Har ikke skrevet langt, men synes at det er vanskelig å drive med disse fotnotene. Hittils har jeg greiet ut det generelle og det grunnleggende synet på saken, men det jeg skriver om til nå baserer jeg på den jeg har lært i undervisningen, ikke i noe av det jeg har lest. For i det jeg har lest så står det på en måte ikke det jeg skriver, det bare så vidt berører temaet uten å gi noen definisjon. Hvordan skal jeg gjøre det angående fotnoter da?
Det står forsåvidt hva som skjedde, men da det skal være en kritikk av en annen tekst bør det vel bli litt fremhevet hva han mener er feil og hva han mener er riktig, eller hva? (Oi, har plutslig blitt hengiven.. Nå begynner det å ligne på noe!)
(for å ikke dobbeltposte så slenger jeg inn min nye post her):
Jeg har nå startet å skrive på den oppgaven jeg har nevnt tidligere her på denne topicen. Har ikke skrevet langt, men synes at det er vanskelig å drive med disse fotnotene. Hittils har jeg greiet ut det generelle og det grunnleggende synet på saken, men det jeg skriver om til nå baserer jeg på den jeg har lært i undervisningen, ikke i noe av det jeg har lest. For i det jeg har lest så står det på en måte ikke det jeg skriver, det bare så vidt berører temaet uten å gi noen definisjon. Hvordan skal jeg gjøre det angående fotnoter da?
Manbearpig
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Vel, eg sat oppe til halv fire av heilt andre årsaker, men så gjekk eg altså ikkje til sengs då slik eg burde ha gjort. 
Sov frå 17 til 20:40 den ettermiddagen, dog.
Sov frå 17 til 20:40 den ettermiddagen, dog.
Vel, det er ikkje som om eg har særleg val, eg sit jo oppe til halv 4-4 om nettene; å sove fem timar og så vere oppe i 18-19 lyder som ei oppskrift på å vere eit vrak dagen etterpå.
Jeg har alvorlige problemer på videregående nå fordi jeg har vanskeligheter med å komme meg opp til riktig tid. Nesten uansett hvor mye søvn jeg får så er jeg dødstrøtt om morgenen. Som om jeg er fyllesyk og har fått alt for lite søvn. (Jeg har aldri vært fyllesyk selv, men min bror har gitt meg et ganske godt inntrykk) 
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv 
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Bah, klarte eg det så kan jaggu de klare det òg. *iskald og arrogant* 
-
davram bashere
- Sitter