Selv leser jeg Shakespeares Othello, sommå være ferdiglest til tirsdag, da den skal gjennomgås i "Engelsk drama og lyrikk". Morsomme saker; Iago er en tøff skurk.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg har ventet i to uker nå (!), men i går fant jeg endelig Red Seas under Red Skies i postkassen. *Lykkelig!* Jeg har sjelden gledet meg så mye til en bok. Skolearbeid må vike plassen en stund nå...
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
Leste nettop Utfrielsen, bok fire i Phenomena. Jeg syns den var rimelig bra selv om jeg tror den bare finnes på barnebiblioteket
Noen andre som har lest serien så langt som den har kommet? Den er'ke ferdig enda selv om dere antakelig visste hva jeg mente over.
har lest bok 1-4 i phenomena,
skal lese bok fem når jeg er ferdig med New Spring.
kan du oppdatereme, det er lengesiden jeg har lest de bøkene..
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Bokk nr5 ligger på nattbordet mitt den så den finnes og den er kommet for å bli
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.