Samkomst eller vake til Robert Jordan - En god ide?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Samkomst eller vake til Robert Jordan - En god ide?

Post by Ninin »

http://www.dragonmount.com/News/?p=322

Står litt info rundt dette med å ha en vake for Robert Jordan. Det er riktig nok litt sent nå, men en samkomst er jo heller ikke en dårlig ide!
Last edited by Ninin on Fri Dec 07, 2007 7:53, edited 1 time in total.
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv :D
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

Kanskje jeg er litt kravstor, men skjønte ikke helt hva det der var fornoe, litt mange engelske ord :roll:

Så hvis du kan si hva det er fornoe så kanskje jeg har noe å si/tilføy eller lignende.
Som vann til tørst strupe
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

En internasjonal vake for Robert Jordan, men hvis dere hadde lest hele teksten, så ville dere sett at dette var den 16 oktober. Altså nesten en måned siden.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Right... overså det problemet jeg, tenkte neste år jeg XD

Men samkomst var jo ikke en dårlig ide da- 8)
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv :D
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Endrer du tittelen på denne tråden til noe mer beskrivende?

I tillegg er det greit å skrive litt om hva linken inneholder, ellers blir det veldig tomt, da hadde du kanskje sett at vaken allerede hadde vært.

Gratulerer med å være opphav til ny regel :P
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Eivind wrote:Endrer du tittelen på denne tråden til noe mer beskrivende?

I tillegg er det greit å skrive litt om hva linken inneholder, ellers blir det veldig tomt, da hadde du kanskje sett at vaken allerede hadde vært.

Gratulerer med å være opphav til ny regel :P
Utrolig kult OG tittelen min er brukt som eksempel 8)

Jeg er veldig rotete når det gjelder datoer så jeg bare stussa litt på det. Kunne liksom ikke huske at det var så lenge siden han døde.
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv :D
Post Reply