Hvorfor finnes det ikke en eneste WoT-Quiz på Facebook?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Kjenner ikke Morten personlig nei, men jeg kan jo si til han at det tilfeldigvis kommer 10% av det jeg vinner i postkassa hans :roll:

Hahahah!

Neida, men han vet jo hvem jeg er, og det blir jo litt anderledes.

Uansett er de sikkert så dumme i uttakningsjuryen at de ikke vet hva WoT er så de gidder ikke ha meg med Xp

Og hvis jeg kommer med skal jeg lese ræva av meg, og låne den boka av Ashaman, hvis jeg får lov :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Er inga bok, er berre ei ''lokal''-nettadresse. Kan sjå på alt av karakterar der, samt litt om dei.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Fortsatt interessert :D

Bare missforsto litt sikkert :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Dette er ikkje det same som Ashaman har, men verdt å sjekke ut:
http://encyclopaedia-wot.org:8008/main/index.html

Redigert: Eg linka til den alfabetiske oversikta over alle karakterer, stader osb. Det er ogso referat frå alle kapittel og ein del anna der. Du kan laste ned alt innhaldet på sida (oppdatert i 2006 ein gong) ved å klikke på Download, som du finn på framsida.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Den lista eg bruker av og til låg på nett før, men blei tekje ned av ein eller anna grunn. Eg fekk ein litt utdatera versjon som ei fil, som Terje hadde funne ein eller anna stad. Trur den inneheld alle personar som har vore med frå bok ein til åtte eller ni. Syns den er veldig brukarvenneleg og alle namn i biografiar og slikt er klikkbare, noko som er serdeles kjekkt.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Shallis wrote:.

Uansett er de sikkert så dumme i uttakningsjuryen at de ikke vet hva WoT er så de gidder ikke ha meg med Xp
...WOT...nei kanskje ikke....men "Tidshjulet"..kan de nok finne ut av :lol:
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeg skrev Tidshjulet til dem altså. Men vet nå ikke helt om de har hørt om det fordet, eller så tror de kanskje ikke det er kjent nok :?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Shallis wrote:eller så tror de kanskje ikke det er kjent nok
Det burde det være :evil: :lol: Uansett er det en gyllen mulighet for å få det kjent :)
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Torbjørn wrote:Dette er ikkje det same som Ashaman har, men verdt å sjekke ut:
http://encyclopaedia-wot.org:8008/main/index.html

Redigert: Eg linka til den alfabetiske oversikta over alle karakterer, stader osb. Det er ogso referat frå alle kapittel og ein del anna der. Du kan laste ned alt innhaldet på sida (oppdatert i 2006 ein gong) ved å klikke på Download, som du finn på framsida.
Shit, her var det mye fakta.
For en utrolig bra side!!
Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke så mye tid på å få ut info på nettet, men takk Skaperen for det! :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Den er kjempebra ja, også står det kommentarer og fotnoter til de fleste kapitlene så det er bra hvis det er noen uløste gåter. Også er det og en svært bra FAQ, eller hva det het, med masse teorier og diskusjoner. :P
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Post Reply