Fremtiden til Tidshjulet

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Infinity of Heaven er en ny serie som Jordan ville starte på når han var ferdig med Tidshjulet. Nå kan det riktignok være at den kommer likevel, om de kanskje selger ideene eller hva de enn gjør.

Prequelene skulle vel omhandle noe som har skjedd før den historia vi har lest, som Ung Vår er et eksempel på. Den ene skulle ta for seg Tam, og hvordan han kom seg ut av Tvillingelvene og tilbake igjen, den andre skulle ta for seg Moiraine, og hvordan hun til slutt endte opp i Tvillingelvene for å finne Dragen.

Nå vet jeg ikke hvor fyldige notater det er som ligger igjen på disse to forhistoriene, men det kan da hende at de også blir realisert.

Så mener jeg også å ha hørt snakk om postquels, blant annet om Matt og Tuon, men dette kan være fan-tull.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Merrilin
Hengiven
Hengiven
Posts: 201
Joined: Tue Dec 09, 2008 18:07

Post by Merrilin »

Håper da ikke dette er blitt bekreftet fra offesielt hold, ettersom jeg går ut ifra at postrequels er ETTER det vi nå leser. Og det betyr jo at vi allerede har fått bekreftet at Matt og Tuon overlever..
Arangar
Soldat
Soldat
Posts: 30
Joined: Sat Jun 24, 2006 15:49

Post by Arangar »

Har kanskje ikke så mye med fremtiden til tidshjulet å gjøre, men fannt disse intervjuene med RJ på youtube, der han forteller om hvilke planer han hadde for både WoT å IoH... Men hvordan dette blir nå det vet jeg ikke noe om. Var uansett interessant å se. og ganske trist :/


http://www.youtube.com/results?search_q ... arch_type=
La Kaosets Herre Rå...
Post Reply