Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Rodel Ituralde
- Hengiven

Det var en del som gjorde det under Aielkrigen..Rodel Ituralde wrote:hvem gidder og blø på dragefjellet da?
Jeg fikk et flott sverd laget av latex/skumgummi.Chriz wrote:Hadde gaven noe med kortet å gjøre eller?
Noe han skrev selv.Chriz wrote:Hm, er den teksten tatt fra et spesielt sted i bøkene eller er det bare noe han skrev selv?
"Mmm. Jeg liker melonpunsj."
- Min
- Min
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

joda. men under den siste krig da:P viss de gode kreftene blir presset helt ned til dragefjellet så er det nok over og ut..Anouar wrote:Det var en del som gjorde det under Aielkrigen..Rodel Ituralde wrote:hvem gidder og blø på dragefjellet da?
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
Ikke hvis Trollokene kommer ut av Veiene sør for Dragefjellet vel? Ikke at det akkurat er så veldig realistisk heller..
Morsom gave/kort da! Jeg har bursdag snart, noen som har forslag på bøker jeg bør ønske meg?
Ellers, våren er i anmarsj, men her er det kaldt og hustrig! det regner titt og ofte i tillegg til at det blåser kald vind overalt. I morgen, altså i dag, er jeg så heldig at jeg skal marsjere hele dagen. Søndag og. Slå den..
Så noe snakk om spill lenger oppe. Oblivion, Heroes, Kampen om Midgard, Warcraft III, der er jeg! Eller har stort sett vært. Har spilt lite i det siste.
Morsom gave/kort da! Jeg har bursdag snart, noen som har forslag på bøker jeg bør ønske meg?
Ellers, våren er i anmarsj, men her er det kaldt og hustrig! det regner titt og ofte i tillegg til at det blåser kald vind overalt. I morgen, altså i dag, er jeg så heldig at jeg skal marsjere hele dagen. Søndag og. Slå den..
Så noe snakk om spill lenger oppe. Oblivion, Heroes, Kampen om Midgard, Warcraft III, der er jeg! Eller har stort sett vært. Har spilt lite i det siste.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Mierin Eronaile
- Sitter