Tråden for mannlige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Faile wrote:Hvis drømmen er å skremme alle jenter unna så :wink:

Synes enkelte manneparfymer lukter kjempegodt, og det gjør virkelig ikke noe for oss jenter om guttene ikke lukter øl og gammel Cognac. Er mye svette guttekropper ute på byen en lørdagskveld. Det er ikke sexy :P
Er ikke noe mer tiltrekkende enn gutter som lukter godt :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

På nært hold ja. Men jeg tilgir mye bare han har med seg en kald pils til meg. ^^

Men når vi er inne på dette, jenter bruker sikkert timesvis forran speilet iløpet av ei uke, for å se best mulig ut for dere mannfolka. Alltid like kritisk og lurer på om vi ser bra nok ut for dere. Har dere samme greia? Eller slenger dere bare på dere noe for dere skal ut på byen, og regner med å trekke damer på kunn sjarmen og naturlig bra utseende?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Elgen
Soldat
Soldat
Posts: 72
Joined: Tue Mar 16, 2010 23:15
Location: Narvik

Post by Elgen »

Jeg er kynisk motstander av meteroseksuelle menn, og prøver derfor å bruke så lite tid foran speilet som mulig. Samt det at håret mitt er en tapt kamp og krøller seg akkurat dit det vil, samme hva jeg prøver.
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Faile wrote:På nært hold ja. Men jeg tilgir mye bare han har med seg en kald pils til meg. ^^

Men når vi er inne på dette, jenter bruker sikkert timesvis forran speilet iløpet av ei uke, for å se best mulig ut for dere mannfolka. Alltid like kritisk og lurer på om vi ser bra nok ut for dere. Har dere samme greia? Eller slenger dere bare på dere noe for dere skal ut på byen, og regner med å trekke damer på kunn sjarmen og naturlig bra utseende?
Er på byen ca. en halv gang i året, men prøver jo å ta vare på utseende i hverdagen også. Trenger ikke å gå rundt i slitte joggebukser og ha kronisk sovehår fordi man er i et forhold lissom.

Men føler det har blitt mye mer fokus på at menn skal pynte seg før byen nå, enn for 10-15 år siden. Ikke misforstå; mener det motsatte kjønn fortjener velstelte menn å se på. Ikke bare gamle griser med hentesveis og gule rullings-fingre.
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Elgen wrote:Og angående øl og hatter, er en hatt tett nok til å holde på veske? Og isåfall, har hattestørrelse noe å si på hvor mye øl du får?
Ser ut som bunadshattane er av tova ull, og dei tåler visst ein del, om ikkje anna over stutt tid. Og me sipper ikkje øl når folk syng av forventning.

Hattestorleik er forøvrig eit artig tema. Eg har fått prøve min fyrste parykk for nokre dagar sidan, og til frisørane si store glede har eg ikkje berre eit hovud over normalen (63, står det på parykken og hatten min, den største russelua er 62), men eg har òg hår som, attåt å vere halvlangt og kronisk ståande, er stritt og tjukt. Heldige frisørar, det der.


Ad utsjånad: Eg kan godt innrømme at eg er forfengeleg nok til at det tyder litt kva eg har på meg. Smaken min kan godt la vere å samsvare med dei fleste andre sin, men eg har då tatt eit val, som oftast. Om ikkje anna når eg skal pyntas. Håret er og ein viktig ting. Så sant det lar seg gjere skal det stå til alle kantar. Utan hårvoks eller andre hårprodukt. Lettvint, sant? Men, no skal det og seias at eg har vorte langt meir oppmerksom på form og farge etter snart tri år på dramalinja.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Det er viktig for meg å passe på å se bra ut, fikse håret, lukte godt og føle meg vel med de klærne jeg bruker. Men det betyr ikke at jeg bruker særlig lang tid på badet.

Skjønner ikke helt hva som skal være så grusomt med å bruke parfyme, det finnes jo masse manneparfymer. Verste som fins er å kjenne stram kroppslukt fra andre menn, da burde man vurdere parfyme i tillegg til deo.

Dessuten har jeg hatt gode erfaringer med at jentene liker litt godlukt på meg. :wink:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Elgen
Soldat
Soldat
Posts: 72
Joined: Tue Mar 16, 2010 23:15
Location: Narvik

Post by Elgen »

Okei, bilspørsmål nr. 2.

Noen som vet hvordan man får løs vindussveiva på Opel Omega A?
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Elgen wrote:Okei, bilspørsmål nr. 2.

Noen som vet hvordan man får løs vindussveiva på Opel Omega A?
Youtube
No slikt, er en klips på baksiden du må fjærne.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Elgen
Soldat
Soldat
Posts: 72
Joined: Tue Mar 16, 2010 23:15
Location: Narvik

Post by Elgen »

Oh lord, youtube er geniale saker. Skal se om jeg får det til når jeg kommer fra jobb i morgen.
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Post Reply